پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه الف

اجتماعی وب‌گاه الف

دادستان ایلام از کشف و ضبط 15 هزار لیتر مشروبات الکلی در ایلام خبر داد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: آزمون استخدام دبیر و هنرآموز 12 مرداد 1402 برگزار می‌شود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مهار آتش در بیمارستان بقایی اهواز خبر داد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد توسط سازمان هواشناسی خبر داد و گفت: طبق این هشدار از بعد از ظهر امروز 29 خردادماه تا روز پنجشنبه یکم تیرماه با افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا روبرو خواهیم بود.

دادستان تهران گفت: به سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کردیم که نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار را در سامانه به نمایش بگذارد تا مورد عمل شرکت‌های هواپیمایی قرار گیرد.

پس از تثبیت شهردار تهران در جایگاه نایب رئیسی مجمع عمومی متروپلیس، پاسکال اسمت، مسئول شهرسازی و امور بین‌الملل شهرداری بروکسل که میزبان هیأت ایرانی بوده، از سمت خود استعفا داده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد: بر اساس آخرین آمار تعداد مسموم شدگان مصرف مشروبات دارای الکل متانول پنج روز گذشته این استان به 171 نفر رسید.

سازمان هواشناسی نسبت به رگبار و رعد وبرق و احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب در پنج استان و وزش باد شدید و افزایش ارتفاع امواج تا 3 متر در شمال کشور هشدار داد.

پلیس امنیت عمومی فراجا از پلمب یک سالن زیبایی که تصاویر مراسم افتتاح آن بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشت، به دلیل عدم رعایت مقررات و ضوابط انتظامی عمومی خبر داد.

وزیر علوم گفت: خوشبختانه آیین نامه جذب نخبگان در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شده و به زودی عملیاتی خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان تهران گفت: استفاده از فناوری‌های نوین و هوشمندسازی قوه قضاییه از راهبردهایی است که در دوران تحول و تعالی دنبال می‌شود و استفاده از پابندهای الکترونیکی یکی از مصادیق آن است که در سال قبل، 2 هزار و 105 نفر از زندانیان استان تهران مشمول آزادی با پابند الکترونیکی شده اند و این موضوع نسبت به سال 1400 حدود 22 درصد رشد داشته است.

درحالی قرار بود باند رفت منطقه 2 آزادراه تهران - شمال تا پایان سال قبل به اتمام برسد که معاون وزیر راه از برنامه تکمیل این پروژه تا پایان سال خبر داد.

قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از افزایش تجارت اینترنتی مواد مخدر خبر داد و گفت: در جهان حشیش در صدر مصرف معتادان قرار دارد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن اشاره به اقدامات انجام شده برای کنترل شیرآبه و تبدیل پساب «آرادکوه» گفت: در کنار تمام اقدامات، تاکید بر مسئله تفکیک پسماند از مبدا است که یک راهکار اصولی محسوب می‌شود.

هواشناسی با صدور هشدار نارنجی برای نیمه شمالی اردبیل و شمال شرق آذربایجان شرقی نسبت به تقویت بارش‌ها و احتمال رخداد سیل در ساعت صبح امروز (دوشنبه) هشدار داد.

در رابطه با وقایع اخیر در تالار وحدت و اقدامات هنجارشکنانه بلافاصله پرونده قضایی در دادسرای تهران تشکیل شد.