چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه الف

اجتماعی وب‌گاه الف

نیروی دریایی سپاه صیادان مفقود شده در ابوموسی را نجات داد.

مازندران فرمانده پلیس راه کندوان اعلام کرد که جاده چالوس در استان البرز به علت طغیان سیلاب مسدود است.

با راه اندازی سامانه «همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور» با عنوان «کانکت»، نخبگان دانشگاه‌های برتر دنیا در پروژه‌های حل مسائل کشور مشارکت می‌کنند.

سازمان هواشناسی با صدور هشدار وقوع طوفان گرمسیری خیلی شدید در جنوب شرق کشور از تداوم ناپایداری‌های جوی در 6 استان از جمله تهران طی امروز خبر داد.

همراه اول در راستای حمایت از دانشجویان نخبه و با استعداد در مقطع کارشناسی ارشد، بورسیه تحصیلی ارائه می‌دهد

رییس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به هشدار نارنجی اداره کل هواشناسی استان تهران طی امروز (19 خرداد) از شهروندان خواست که از تردد و اتراق در حاشیه و بستر مسیل‌ها و رودخانه‌ها و فعالیت کوهنوردی پرهیز کنند.

رئیس مرکز تعویض و شماره‌گذاری پلیس راهور فراجا مدارک لازم جهت تعویض پلاک وسایل نقلیه را اعلام کرد.

رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: هم اکنون 150 شهرستان در کشور مرکز قضایی دارد، اما پزشکی قانونی ندارد.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 48 بیمار مبتلا به کرونا در کشور شناسایی و 2 نفر فوت شدند.

بحث حقوقی مابین روستاهای حاشیه سد گتوند با وزارت نیرو سبب شد امسال نیز که سد گتوند بعد از چند سال خشکسالی 98 درصد از حجم مخزنش پر آب شود این روستاها بار دیگر زیر آب بروند.

با توجه به مصوبه هیأت دولت در راستای اصلاح الگوی مصرف و مدیریت بهینه انرژی، ساعت کاری فعالیت دفاتر خدمات الکترونیکی انتظامی (پلیس +10) اعلام شد.

رئیس کل دادگستری استان تهران از فرماندهان انتظامی و مسئولان قضایی خواست تا با یک برنامه ریزی منسجم نسبت به جلب و دستگیری متهمان و محکومان متواری اقدام کنند.

دادستان انتظامی قضات گفت: اخیرا از سوی ریاست قوه قضائیه تدبیر شده که به صورت جذب‌های ویژه از میان حوزویان، تعدادی نیروهای قضایی در استان‌ها جذب شده و پس از برگزاری آزمون و طی روند قانونی، نیازهای قوه قضائیه در بخش کادر قضایی برطرف شود.

روابط‌عمومی شبکه بهداشت و درمان چابهار در پی فوت 2 نوزاد در بیمارستان امام علی (ع) چابهار، ماجرا را توضیح داد‌.

تلویزیون برای روزهای پایانی هفته 34 فیلم سینمایی و تلویزیونی آماده پخش کرده است.

معاون سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: متأسفانه مساحت بیابان‌ها درسطح کشور به دلایلی همچون کاهش سفره‌های زیرزمینی، اجرای برخی پروژه‌ها، عدم رعایت الگوی کشت و غیره به بیش از 32 میلیون هکتار رسیده است.