پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه الف

فرهنگی وب‌گاه الف

در حالی شش روز اول عید امسال و با انتشار ویدئوهایی در اینستاگرام توسط یکتا ناصر با روان مردم بازی شد که ریشه‌های این خودخواهی و خودبرتر بینی سلبریتی‌ها را باید در جایی دیگر جست.

با اینکه روزه گرفتن در جبهه آن هم در گرمای خوزستان طاقت‌فرسا بود باز هم رزمندگان سختی آن را به جان می‌خریدند، روزهایی با نان ترکشی و در گرمای بالای 50 درجه سانتیگراد با زبان روزه به پیکار با دشمن رفتند و با لب‌های خشکیده، تشنه به شهادت رسیدند.

ون‌گوگ نامی آشنا برای هنردوستان است. اما شاید کمتر کسی از زندگی پرفراز و نشیب او شنیده باشد.

آیات قرآن گویای آن است که باید امر به معروف و نهی از منکر در فضایی مهربانانه، سراسر عطوفت و همراه با روحیه‌ای دلسوزانه و برادرانه اتفاق بیفتد.

مدیر عالی حرم مطهر رضوی گفت: همزمان با شب و شام میلاد امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) سفره کریم اهل بیت (علیه‌السلام) در حرم مطهر رضوی گسترده می‌شود.

به گزارش مهر، حجت الاسلام «سید مصطفی جلالی» استاد حوزه علمیه و روحانی مستقر اداره تبلیغات اسلامی فومن در خصوص سوره نحل در قرآن کریم اظهار کرد: آیه 68 سوره نحل یکی از معجزات علمی قرآن است.

امروز دوشنبه 6 فروردین، شاعران کشورمان با آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب دیدار خواهند کرد و بعد از اقامه نماز و افطار به شعرخوانی خواهند پرداخت.

درحالیکه این روزها صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با وجود منابع سرشار در رقابتی نفس‌گیر با فضای مجازی، شبکه‌های گوناگون اجتماعی و پلتفرم‌های پخش فیلم و سریال و برنامه‌های سرگرم‌کننده و مفرح دست و پنجه نرم می‌کند و به زعم مخاطبان، در میدان رقابت در حال واگذاری عرصه است و دقیقا در دورانی که دومین سال پسا تحول را پشت سر می‌گذارد، بار دیگر به شکل از دست در رفته‌ای دست به دامان سلبریتی ها...

نرجس اربابی تجربه‌گر مرگ موقت، در حالت کما فردی را دید که او را می‌شناخت و این فرد به دلیل بخشیده نشدن معذب بود. ماجرای این ملاقات را در ویدئوی زیر می‌شنوید.

دبیرکل جامعه هتلداران جزیره کیش گفت: انگشتر گران قیمت به جا مانده مسافر در یکی از هتل‌های این جزیره به صاحب خود تحویل داده شد.

طراح لباس فیلم سینمایی «پرویزخان» که این روزها روی پرده سینماهاست با ارائه توضیحاتی درباره چالش‌های این فیلم و گفت: در روز ممکن بود 100 هنرور حضور داشته باشند که به 50-60 دست لباس نیاز داشتند که مربوط به دهه 60 می‌شد، باید تمامی آنها در همان روز آماده می‌شد.

به فرمانده تانک‌ها گفتم: دشمن در برد ما قرار گرفته، پشت سر هم شلیک کنید. دو تانک ما از کار افتاده بود که هریک، دست‌کم بیست گلوله داشتند. نمی‌توانستیم آن‌ها را عقب ببریم و این به معنی عقب‌نشینی بود، اما بقیه تانک‌هایمان شلیک کردند و بی‌اثر نبود و از حجم آتش دشمن می‌کاست.

زمان این مستند 17 دقیقه و 20 ثانیه است. اما می‌تواند تاثیری بر روی زندگیتان بگذارد که چند نسل شما را متحول کند! حتی می‌تواند آثار باقیه‌ای باشد برای آخرتتان. پس حتما تا انتهای آن را مشاهده کنید

اینکه چه کار کنیم فرزندانمان به مسائل دینی علاقه‌مند شوند یک موضوع گسترده است که برای هر خانواده و هر فرد روش جداگانه‌ای دارد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در قالب پاسخ به سوالی، حکم خروج از شهر در ماه مبارک رمضان جهت تفریح و سیاحت را بیان کردند.

آمار‌های رسمی از تعداد مخاطبان اکران نوروزی‌های سینما تا پایان چهارمین روز بهار 1403 حکایت از حضور 303149 مخاطب در سالن‌های سینما دارد.