جمعه 31 فروردین 1403

فرهنگی وب‌گاه الف

فرهنگی وب‌گاه الف

تلویزیون امروز جمعه، سوم فروردین ماه 15 فیلم سینمایی و تلویزیونی پخش می کند.

مسئول غرفه هوش مصنوعی سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم از برگزاری کلاس رایگان هوش مصنوعی در شب‌های نمایشگاه قرآن کریم خبر داد و گفت: کلاس‌های ما از شب دوم نمایشگاه به صورت رایگان آغاز می‌شود و اساتید مختلفی از سراسر کشور کار آموزش را برعهده دارند و شرکت‌کنندگان پس از آموزش می‌توانند کارهای خود را ارائه کنند تا بهترین آن‌ها را منتشر کنیم.

مجریان بسیاری از تلویزیون به سمت مدیوم‌های دیگری رفته‌اند اما ظاهراً علی ضیاء بیشتر از همه دوست دارد جلب توجه کند. روزی با گفت‌وگوی خارج از عرف با بانوان بازیگر و روزی هم با رپرها به سمت عادی‌سازی ابتذال می‌رود.

خبرآنلاین نوشت: صبح امروز دوم فروردین، خبر درگذشت خوانده ایرانی واکنش‌های بسیاری را در پی داشت، نصرالله معین با انتشار پستی یاد همکار خود را گرامیداشت.

انتخاب نوشت: ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی در واکنش به اظهارات علم الهدی درباره کسانی که در انتخابات شرکت نکرده اند نوشت که آن 60 درصد و 40 درصد همگی ایرانی هستند و قابل احترام؛ تمرد و عصیان برازنده هیچکس نیست.

یک استاد اخلاق با بیان اینکه حضرت خدیجه (س)، اولین بانویی است که اسلام آورده است، گفت: وقتی حضرت خدیجه (س) به عنوان اولین زن مسلمان به پیامبر اسلام (ص) ایمان آورد، حضرت محمد (ص) برای ادامه دعوت رسالتش، راسخ‌تر شد. او آینده‌ای درخشان و باشکوه برای سیر رسالت همسرش ترسیم کرد.

منوچهر هادی با انتشار پستی به ادعای یکتا ناصر مبنی بر دزدیدن سوفیا واکنش نشان داد.

مهر نوشت: حضرت خدیجه علاوه بر آنکه برای رسول خدا (ص) همسر نیکو و طاهره‌ای بود، اولین مدافع اسلام و یار و یاور در دورانی بود که حتی بستگان ایشان یعنی همان قریش، به دشمنی ایشان همت گمارده بودند.

فرامرز اصلانی (خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای مطرح موسیقی پاپ) ساعاتی پیش از دنیا رفت.

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «خاکسپاری»، «پریِ دریایی»، «ایندیانا جونز و گردنه سرنوشت»، «لوتر: سقوط خورشید»، «نیکلا کوچولو»، «سازمان آگاهی»، «وحشی سواران پانچوویلا»، «نصف مال من، نصف مال تو»، «ستاره پیروزی»، «اکولایزر 2»، «خرس های محافظ جنگل ربات محافظ»، «گودال فضایی»، «پدر اِستو»، «خانواده بی نظیر 1» و «تلقین»؛ در روز پنج شنبه 2 فروردین ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم همزمان با نخستین روز از فروردین با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی از مسئولان کشوری در مصلای امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرد.

ایسنا نوشت: یک جرم شناس تاکید کرد که نوشتن یادگاری بر روی آثار تاریخی و به‌طورکلی وارد کردن هرگونه آسیب خواسته یا ناخواسته به آثار تاریخی مشمول مجازات حبس از یک تا 10 سال خواهد شد.

با از راه رسیدن بهار و آغاز تعطیلات نوروزی، بسیاری از مردم راه سفر پیش می‌گیرند اما یکی از تفریحات این روزها حضور در کنسرت‌ها است که البته عمده این اجراهای صحنه‌ای همانند مخاطبانشان از تهران به سایر شهرهای کشور سفر می‌کنند تا در این ایام نیز میزبان علاقه‌مندان موسیقی باشند.

تلویزیون برای اولین روز نوروز (چهارشنبه، یکم فروردین) 15 فیلم سینمایی و تلویزیونی آماده پخش کرده است.

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با رایزنی‌های فشرده و هماهنگی‌های انجام شده با سازمان برنامه و بودجه، احکام رتبه‌بندی برای 5306 نفر دیگر از بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش دیروز (دوشنبه 28اسفندماه) صادر شد.

تور کنسرت‌های امسال «علیرضا قربانی»؛ خواننده تلفیقی کشورمان، با اجرای امشب به پایان می‌رسد.