جمعه 28 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه الف

فرهنگی وب‌گاه الف

تهران - ایرنا - نشان «آزادی ملت ایران» به فرزاد بادپا خادم فداکار حرم مطهر شاهچراغ در برج آزادی؛ مرکز فرهنگی هنری انقلاب اسلامی اعطا شد.

خسرو خسروشاهی دوبلور پیشکسوت و صدای ماندگار کشورمان در بیمارستان بستری است.

رئیس صدا و سیما با اعلام خبر ادامه برنامه «پاورقی» از امشب گفت: سوء تفاهمی بوده که برطرف شد و آقای شهبازی از روز شنبه، 28 مرداد برنامه‌شان را روی آنتن خواهد داشت و «پاورقی» ادامه پیدا می‌کند.

کارنامه ملاک عمل داوطلبان کنکور منتشر شد و مهلت انتخاب رشته برای داوطلبان مجاز از روز 31 مردادماه آغاز می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری عامل ضرب و شتم و توهین به بانوی آمر به معروف در منطقه علی آباد رشت خبر داد و گفت: یک قوطی افشانه فلفل و یک قبضه سلاح سرد از دو تن از متهمان این پرونده کشف شد.

وزیر آموزش و پرورش از جمله اقدامات و برنامه های مهم این وزارتخانه را جدی گرفتن موضوع انتصاب و انتخاب مدیران، اعلام نتایج اعتراضات رتبه‌بندی، صدور احکام جدید رتبه‌بندی و تشکیل مدارس تحولی عنوان کرد.

عملیات اربعین 1402 از امروز همزمان با اول ماه صفر آغاز شد و برنامه‌ریزی‌ها برای حضور میلیون‌ها زائر ایرانی در پیاده‌روی اربعین تا بیستم شهریور ادامه دارد.

رئیس ستاد مرکزی ااربعین: گفت: حدود یک میلیون و 150 هزار نفر ثبت‌نام خود را در سامانه سماح قطعی کردند.

کارنامه ملاک عمل داوطلبان آزمون سراسری سال 1402 منتشر شد.

آئین افتتاحیه رادیو اربعین عصر امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور همزمان با آغاز ماه صفر در خیمه میدان هفتم تیر برگزار شد.

مرجع تقلید شیعیان خطاب به طلاب جوان گفت: تلاش کنید عالم شوید و به این علم خود عمل کنید یعنی آنچه را فهمیدید برای خودتان پیاده کنید و عالم با عمل شوید، آنگاه می‌توانید جامعه را روشن کنید.

با تکمیل فهرست فیلم‌های جشنواره فیلم تورنتو، در مجموع آثار کوتاه و بلند 6 سینماگر ایرانی در این رویداد سینمایی به نمایش گذاشته می‌شوند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: برخی از محدودیت‌های اداری، راه فعالیت سرمایه‌گذاران برای احیای بناهای تاریخی ناهموار کرده است، لذا به صندوق احیای این بناها دستور اکید داده‌ام تا این موانع برطرف شود.

مبلغ نوشت: آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید به پرداخت وام اربعین از سوی بانک‌ها با سود 23 درصد واکنش نشان داد و آن را غیر عادلانه برشمرد.

مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران به تشریح شرایط واردات خودروی خارجی و خودروهای داخلی ویژه ایثارگران پرداخت.