شنبه 5 آبان 1403

المپیک

المپیک

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یانیک سینر، تنیسور ایتالیایی شماره یک جهان در نشست خبری در نیویورک گفت: نوع واکنش هواداران به خبر دوپینگ من عالی بود. زمانی که این خبر برای نخستین بار منتشر شد، در طول جلسه‌های تمرینی احساس حمایت زیادی کردم که از این بابت بسیار خوشحال شدم. یانیک سینر افزود: نمی‌دانستم این اتفاق چه تاثیری روی شهرت من خواهد گذاشت. جالب بود که هواداران واکنش مثبتی...

خبرگزاری تسنیم

برترین تنیسور جهان درباره واکنش هواداران به خبر مثبت شدن نتیجه دوپینگش و همچنین غیبت در المپیک پاریس صحبت کرد.

خبرگزاری مهر

تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی اندونزی اسم «جین پاتری» دارنده مدال طلای المپیک پاریس را نیز به فهرست بازیکنان خود در قهرمانی مردان آسیا اضافه کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

کنستانتین پتریاشویلی بعد از کسب نشان طلای رده سنی نوجوانان می‌خواهد در اسپانیا هم کشتی بگیرد، اما قانون در مورد حضور کشتی‌گیر زیر 17 سال در مسابقات جهانی زیر 20 سال چه می‌گوید؟

خبرگزاری مهر

با اعلام رئیس فدراسیون جهانی، پاراتکواندو به لیست رشته‌های حاضر در یونیورسیاد 2025 اضافه شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

از جمع 4 کشتی‌گیر آسیب‌دیده تیم ملی فرنگی، به احتمال فراوان کار دو ملی‌پوش به جراحی کشیده خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

حواشی مربوط به لیست استقلال و فعالیت های نقل و انتقالاتی آبی ها تمامی ندارد. انتقادات زیادی در خصوص تصمیمات نکونام وجود دارد و ظاهرا تعارضاتی نیز میان سرمربی و مدیریت باشگاه در این خصوص ایجاد شده است. در طول هفته جاری خبرهای ضد و نقیضی در رابطه با بازگشت نام بلانکو و خط خوردن اسم برخی بازیکنان نظیر مهرداد محمد به گوش رسید. حالا صحبت ها از بازگشت ستاره جوان و البته مهجور آبی ها است.

خبرگزاری مهر

ملی پوش تنیس روی میز بانوان ایران با بیان این که نسل خوبی برای این رشته در راه است گفت: انتظار داریم از سوی همه نهادها و اسپانسرها مورد حمایت بیشتری قرار بگیریم.

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم دوومیدانی دانشگاه آزاد گفت: کیفیت رقابت‌های لیگ خوب است و امیدوارم مرحله آخر هم به همین خوبی برگزار شود تلاش تیم ما برای قهرمانی است ولی از حالا نمی‌شود چیزی را پیش بینی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر اداره کل ورزش و جوانان قزوین گفت که شواری شهر این استان پاداش 700 میلیونی به رضا علیپور داده است.

خبرگزاری مهر

پاداش های میلیاردی نامتناسب با اقتصاد جامعه ورزش ما را به سمتی می برد که یک ورزشکار به واسطه قهرمانی در آن بتواند امتیازاتی بیش از حد معیار سکویی که کسب کرده مطالبه کند.

وب‌گاه الف

مدیر اداره کل ورزش و جوانان قزوین گفت که شواری شهر این استان پاداش 700 میلیونی به رضا علیپور داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دومین دوره جشنواره استعدادیابی کشتی خردسالان و نونهالان مازندران با عنوان «امیدسازان المپیک 2032 استرالیا» از پنجم شهریور به میزبانی رامسر و تنکابن با حضور چهار و 500 کشتی‌گیر آغاز شد.

وب‌گاه فرارو

دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی و سی‌وپنجمین کنگره سالانه انجمن فیزیوتراپی ایران گفت: فیزیوتراپی یکی از رشته‌هایی است که بیشترین درمان را در منزل دارند و این مساله چالش‌هایی را رقم زده است. برخی سودجویان بدون صلاحیت وارد حیطه درمان می‌شوند. به همین دلیل باید به مردم آگاهی لازم داده شود که از افراد درمانگری که وارد منزل آن‌ها می‌شود کارت سازمان نظام پزشکی یا عضویت در انجمن فیزیوتراپی ایران...

خبرگزاری اکو نیوز