شنبه 5 آبان 1403

المپیک

المپیک

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فیزیوتراپیست همایون آبائی دبیر اجرایی چهارمین کنگره بین المللی وسی وپنجمین کنگره سالیانه فیزیوتراپی ایران گفت: حدود 4000 فیزیوتراپیست در 3 روز کنگره که از چهارم تا ششم مهر ماه 1403 درهتل المپیک تهران برگزار خواهد شد؛ شرکت خواهند کرد وبا جدیدترین دستاورد‌های علمی در حیطه فیزیوتراپی آشنا خواهند شد؛ این کنگره بزرگترین نمایشگاه تجهیزات فیزیوتراپی وپزشکی...

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری معتقد است حرکت لاشا تالاخادزه در المپیک پاریس خطا بوده است.

خبرگزاری مهر

مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان از بازنگری آیین نامه اجرایی پذیرش قهرمانان ورزشی در دانشگاه ها خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، درحالیکه مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی 7 تا 10 آبان ماه در آلبانی برگزار می‌شود و آمریکایی‌ها قصد دارند مسابقه انتخابی خود برای انتخاب تیم اعزامی به تیرانا را روز‌های 24 و 25 شهریور ماه برگزار کنند، ویتو آروجائو قهرمان سال 2023 وزن 61 کیلوگرم جهان، ظاهرا همچنان به فکر حضور در وزن المپیکی است. او که سال 2023 با شکست عباس گاژی ماگمادوف روس، طلای...

وب‌گاه مشرق نیوز

والیبال ایران در انتظار رونمایی از سرمربی جدید برای تیم ملی است و این پرسش وجود دارد که فدراسیون چه مسیری را در پیش می‌گیرد.

وب‌گاه فرارو

یک پزشک ارتوپد می‌گوید که به حسن یزدانی گفته بودند دوران نقاهت‌اش یک سال و نیم طول می‌کشد.

وب‌گاه فرارو

از امین میرزازاده عضو تیم کشتی فرنگی ایران به دلیل اقدام جوانمردانه تقدیر خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

ایرانی‌های مهاجرت کرده نقش بسزایی در تیم پناهندگان پارالمپیک خواهند داشت. پیش از این در المپیک، در عدد و رقمی نگران‌کننده، 14 ایرانی عضوی از تیم پناهندگان بودند که قریب به 40 درصد کاروان پناهندگان المپیک را تشکیل می‌دادند. اتفاق عجیب درباره کاروان پناهندگان پارالمپیکی اینکه در این تیم هم قریب به 40 درصد را ایرانی‌ها تشکیل می‌دهند.

وب‌گاه فرارو

آرین سلیمی دوست دارد تا پس از کسب عنوان قهرمانی المپیک، به واسطه حضور رونالدو در ایران و جدال با استقلال و پرسپولیس، با او دیدار کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این جلسه غلامرضا محمدی، پژمان درستکار، محسن سوریان، حسن رنگرز، حمید باوفا سرمربیان رده‌های مختلف تیم‌های ملی، جاسم امیری رئیس انستیتو کشتی و حمید یاری رئیس سازمان لیگ و برگزاری مسابقات فدراسیون کشتی حضور داشتند. علیرضا دبیر در این جلسه با اشاره به اهمیت کار تیمی گفت: در کار "من" حذف شود و همه چیز باید ما باشد، کار با...

وب‌گاه فرارو

ورزشکارانی که در بازی های المپیک 2024 عملکرد موفقی داشتند اما به مدال نرسیدند پاداش دریافت خواهند کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برای ورزشکارانی که در بازی‌های المپیک مدال گرفته بودند پاداش‌های مشخصی را در نظر گرفتند و به آنها پرداخت کردند. با این حال برخی ورزشکاران هم به خاطر عملکرد خوبشان پاداش دریافت خواهند کرد. هانیه رستمیان در تیراندازی، مهدی الفتی در ژیمناستیک، رضا علیپور در سنگنوردی و اعضای تیم ملی شمشیربازی (علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد...

وب‌گاه تابناک

در حالی که کشتی‌گیران داغستانی در المپیک برای کشورهای دیگری صاحب مدال شدند، اما پاداش‌های مالی قابل توجهی از سوی داغستانی‌ها به آنها پرداخت شد.

وب‌گاه تابناک

حسین رضازاده صبح امروز با حضور در سی‌و‌نهمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، حکم مشاور رئیس کمیته ملی المپیک در امور المپین‌ها را از محمود خسروی وفا دریافت کرد.

وب‌گاه فرارو

مرتضی مهرزاد، ستاره والیبال نشسته ایران، به دلیل قد بلندش با چالش‌های بی شماری دست و پنجه نرم کرده، اما اکنون آماده است تا تیمش را به یک قهرمانی دیگر در پارالمپیک برساند.

خبرگزاری دانشجو

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: گفته بودیم در رجیان بازی‌های المپیک ورزشکاران از فضای مجازی خارج شوند، اما خانم‌ها گوش نکردند.