یک‌شنبه 6 آبان 1403

المپیک

المپیک

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حضور کاروان جمهوری اسلامی ایران در المپیک 2024 پاریس با 29 سهمیه مردان و 11 سهمیه بانوان نهایی شد و ورزشکاران ایرانی در 13 رشته ورزشی: قایقرانی، شمشیربازی، دوچرخه‌سواری، ژیمناستیک، تیراندازی، تکواندو، وزنه‌برداری، کشتی، سنگ‌نوری، تیروکمان، تنیس روی میز، دوومیدانی و شنا در این دوره از رقابت‌ها به میدن خواهند رفت. رشته کشتی با 11 سهمیه از نظر تعداد...

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم ملی شمشیربازی ایران با بیان این که تیمش آماده حضور در المپیک است گفت: شمشیربازی ایران 12 سال چشم به راه مدال است و احساس می کنم که المپیک یک مدال به این تیم بدهکار است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: ان‌شاءالله دولت جدید هم کمک می‌کند تا این دغدغه که همواره در مورد بودجه ورزش است، برطرف شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی شمشیربازی سابر ایران اعزامی به المپیک پاریس بازدید کرد. پیمان فخری در این بازدید بیان کرد: شمشیربازی سابر در یک ماراتن یک سال و نیمه توانست سهمیه المپیک را بگیرد و در مسابقات سختی شرکت کردند. تیم‌های بزرگی، چون ژاپن و چین نتوانستند سهمیه بگیرند، اما ایران توانست. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند. متاسفانه...

خبرگزاری مهر

وزیر ورزش و جوانان با ابراز امیدواری از وضعیت تیم ملی شمشیربازی گفت: این رشته تیمی شانس کسب مدال در المپیک پاریس را دارد و امیدوارم به حقش برسد.

خبرگزاری تسنیم

زائوربک سیداکوف که پیش از این گفته بود به خداحافظی از کشتی و رفتن به MMA فکر کرده، نیم‌نگاهی نیز به مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی دارد.

خبرگزاری تسنیم

کاپیتان تیم سابر کشورمان گفت: امیدوارم در المپیک پاریس، شمشیربازی نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشد و مردم را خوشحال کنیم.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: با روانی روی شما ایجاد نمی‌کنیم و هر نتیجه ای بگیرید می‌پذیریم اما توانایی شاد کردن دل مردم در المپیک را دارید.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر ایران گفت: المپیک یک مدال به شمشیربازی بدهکار است و نمی‌دانم در طالع آنها چه چیزی نوشته شده است.

خبرگزاری مهر

با برگزاری دیدار تیم های ملی فوتبال انگلیس برابر سوییس و ترکیه برابر هلند، سرنوشت 4 تیم راه یافته به مرحله نیمه هایی یورو 2024 مشخص خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

بانوی المپیکی دوومیدانی ایران ابراز امیدواری کرد که بتواند بهترین عملکردش را در بازی های المپیک 2024 پاریس به جا بگذارد.

خبرگزاری دانشجو

ژاپن به دنبال کسب 55 مدال از جمله 20 مدال طلا در المپیک پاریس با بزرگترین کاروان است.

وب‌گاه ورزش سه

سیمونه آنزانی مدافع باتجربه تیم ملی ایتالیا المپیک پاریس را از دست داد.