یک‌شنبه 6 آبان 1403

المپیک

المپیک

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مراسم اختتامیه بازی‌های المپیک بعد از 17 روز به یاد ماندنی 21 مرداد در پاریس برگزار می‌شود که توماس جولی آن را طراحی و کارگردانی کرده است؛ یک نمایش استثنایی در یک صحنه 2800 متر مربعی در استید دو فرانس برای نشان دادن آخرین لحظات بازی‌ها. توماس جولی بر یک نمایش نفس‌گیر با حضور بیش از 100 نفر از جمله آکروبات‌ها و هنرمندان سیرک نظارت خواهد کرد. این اجرا...

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی شمشیربازی ایران با بیان این که تیمش آماده حضور در المپیک است، گفت: شمشیربازی ایران 12 سال چشم به راه مدال است و احساس می‌کنم که المپیک یک مدال به این تیم بدهکار است.

وب‌گاه ورزش سه

تیم‌های ملی یونان و اسلوونی، در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات انتخابی المپیک، به مصاف یکدیگر می‌روند.

وب‌گاه ورزش سه

یک منبع آگاه در فدراسیون کشتی روسیه به خبرگزاری تاس گفت هیچ کشتی‌گیر روسی در بازی‌های المپیک پاریس شرکت نخواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، جذب بازیکن در این باشگاه باید بر اساس نظر سرمربی باشد نه رفیق‌بازی و مسائلی از این دست.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک منبع آگاه در فدراسیون کشتی روسیه به خبرگزاری تاس گفت هیچ کشتی‌گیر روسی در بازی‌های المپیک پاریس شرکت نخواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سازمان لیگ فدراسیون کشتی طی بخشنامه‌ای زمان‌بندی مهلت ثبت نام از تیم‌های لیگ برتری را از امروز تا 30 تیرماه اعلام کرد؛ قرعه‌کشی این مسابقات دهه اول مرداد برگزار می‌شود و زمان آغاز لیگ از ابتدای شهریور است. لیگ برتر کشتی باشگاه‌های ایران به صورت رفت و برگشت است و پس از مشخص شدن تیم‌های برتر، مرحله ضربدری و فینال رقابت‌ها در یک روز برگزار می‌شود. لیگ...

خبرگزاری تسنیم

بخش‌نامه جدید مسابقات لیگ برتر کشتی اعلام شد که طی آن تیم‌ها علاوه بر ورودیه 125 میلیون تومانی، باید چک ضمانت سه میلیارد تومانی در اختیار فدراسیون کشتی قرار دهند.

خبرگزاری تسنیم

در فرانسه چندین نفر که در حال آماده‌سازی برای حملات تروریستی قبل از بازی‌های المپیک 2024 بودند، بازداشت شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد در ادامه درباره پیش بینی خود از عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در المپیک پاریس و رقابت یزدانی با آرون بروکس آمریکایی، خاطرنشان کرد: تیم بسیار خوب و یکدستی را در اختیار داریم. هر 5 نفر ما شانس کسب مدال المپیک هستند. احساس می‌کنم یزدانی شانس زیادی برای کسب مدال طلا دارد. درخواستم از رسانه‌ها و مردم این است در این فرصت کنار...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

حمید سوریان قهرمان جهان و المپیک فرنگی‌کاران را در المپیک پاریس همراهی خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

ملی‌پوش شمشیربازی گفت: در اردوی فرانسه نیز تلاش می‌کنیم تا به صد درصد آمادگی برسیم تا هم به لحاظ انفرادی و هم تیمی خوش بدرخشیم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: اردوی هشت روزه‌ای در پاریس خواهیم داشت تا ملی‌پوشان از نظر روحی و روانی برای المپیک، کاملا آماده شوند.

خبرگزاری مهر

مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری کشورمان برنامه های تمرینی رکابزن اعزامی ایران به المپیک را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی شمشیربازی تاکید کرد که بچه‌ها به بلوغ لازم رسیدند و می‌دانند مدال المپیک چه ارزشی برای خودشان و این رشته دارد.