دوشنبه 7 آبان 1403

المپیک

المپیک

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه ورزش سه

لیست نهایی تیم ملی والیبال آرژانتین برای المپیک پاریس اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تلویزیون برای امروز و فردا، 14 و 15 تیر ماه 22 فیلم سینمایی و تلویزیونی آماده پخش کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

لیست 15 نفره تیم ملی والیبال ایتالیا برای رقابت های المپیک پاریس اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «خانه ای کنار ابرها»، «دو نفر و نصفی»، «عمر مختار»، «دایناسوری از اقیانوس‌ها»، «سرزمین بارانی»، «والدز می‌آید»، «طرفدار»، «اسب رویایی»، «مسیح دوست من است»، «باج»، «ستاره‌های دنباله‌دار»، «مرگ سوار بر اسب می تازد»، «نیوتن»، «معاون»، «ماراکار: قهرمان دریا»، «تغییر زندگی»، «فینیک»، «گربه چکمه پوش 2 - آخرین فرصت»،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

11 ملی‌پوش المپیک برای حضور در مهمترین آوردگاه ورزشی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند و امیدوارند با آمادگی کامل در پاریس روی تشک بروند و با مدال های خود پیام آور شادی باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کاروان ورزشی ایران طبق پیش بینی مسئولان کمیته ملی المپیک با ترکیب 40 نفره از13 رشته برای سی و سومین دوره المپیک 2024 به پاریس می رود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کیومرث هاشمی در جلسه قرائت سوگندنامه و اعطای حکم ریاست امیر صدیقی، رییس فدراسیون ووشو اظهار داشت: خوشحالیم که انتخابات فدراسیون ووشو امروز به خوبی برگزار شد و رشته پرمدال ووشو می‌تواند برای 4 سال آینده برنامه‌ریزی کند. رشته ووشو جزو رشته‌های پرمدال است و برای همه عزیزان آرزوی توفیق دارم. وی افزود: بی‌طرفی در انتخابات یکی از موضوعات اساسی ما برای...

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی با «ستاره‌های دنباله‌دار» و چند فیلم انتخاباتی به استقبال پخش نوستالژی‌هایی همچون «عمر مختار» و «دو نفر و نصفی» می‌رود.

وب‌گاه ورزش سه

چند هفته گمانه‌زنی درباره حضور لیونل مسی در المپیک پاریس به پایان رسید. نام مسی در فهرست رسمی آرژانتین برای این تورنمنت دیده نمی‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

الکساندر لاکازت، مهاجم لیون، اعلام کرد که در المپیک پاریس بازوبند کاپیتانی تیم فرانسه را در اختیار خواهد داشت.

وب‌گاه ورزش سه

تیری آنری، سرمربی تیم ملی زیر 23 ساله‌های فرانسه، تایید کرد که خفرن تورام در المپیک پاریس شرکت نمی‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

برخلاف انتظار، ایرفرانس، هواپیمایی ملی فرانسه، به جای رونق در ایام المپیک تابستانی 2024 پاریس، با ضرری 180 میلیون یورویی روبرو شده است. دلیل این ضرر، کاهش رزرو پرواز به پاریس به دلیل ازدحام جمعیت و افزایش قیمت‌ها در این ایام است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بالاخره و پس از اعلام اخبار غیررسمی، سرانجام فدراسیون فوتبال ازبکستان با انتشار ویدیویی، از فهرست نهایی بازیکنان تیم زیر 23 سال این کشور برای حضور در المپیک پاریس رونمایی کرد که نام ستاره پرسپولیس نیز در میان این نفرات دیده می‌شود. تیمور کاپادزه، سرمربی ازبک‌ها سه بازیکن بزرگسال خود برای حضور در المپیک پاریس را رسماً اعلام کرد که نام ستاره پرسپولیس...