دوشنبه 7 آبان 1403

المپیک

المپیک

خبرگزاری مهر

جامعه ورزش و خانواده فوتبال از عموم مردم به ویژه ورزشکاران و جوانان برای حضور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد.

وب‌گاه 55 آنلاین

بعد از گذشت 21 ماه از کسب اولین سهمیه ورزش ایران برای حضور در بازی های المپیک پاریس و در فاصله 24 روز مانده تا این بازی‌ها، ترکیب کاروان ایران با «40 سهمیه در 14 رشته» نهایی شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون ووشو گفت: کسب 49 رأی از 50 رأی مأخوذه در مجمع انتخاباتی، وظیفه‌ام را سخت‌تر از قبل کرده است.

وب‌گاه تابناک

در فاصله کوتاه باقی مانده تا المپیک 2024 پاریس هیچ پیش‌بینی درخصوص عملکرد و نتایج کاروان ایران در این بازی‌ها صورت نگرفته است.

وب‌گاه تابناک

با کسب یازدهمین سهمیه المپیک پاریس توسط زنان ورزشکار ایران، رکورد حضور زنان ایران در ادوار مختلف المپیک شکسته شد.

وب‌گاه ورزش سه

سپاهان با مدافع چپ باشگاه شمس آذر برای جایگزینی میلاد زکی‌پور به توافق رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت که پیش‌بینی آنها کسب 40 سهمیه برای حضور در المپیک 2024 پاریس بوده است.

وب‌گاه فرارو

ورزشکار 20 ساله فلسطینی اولین بوکسور این کشور خواهد بود که در بازی‌های المپیک شرکت می‌کند و اکنون رویای دریافت اولین مدال را در پاریس دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در فاصله کمتر از یک ماه تا شروع بازی‌های المپیک پاریس، ترکیب نهایی کاروان ایران برای حضور در این مسابقات مشخص شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌مسئولان باشگاه سپاهان با طرح پیشنهادی وسوسه‌انگیز و جنجالی به دنبال ثبت یک خرید پرسروصدا در بازار تابستانه هستند. مسئولان باشگاه سپاهان با طرح پیشنهادی وسوسه‌انگیز و جنجالی به دنبال ثبت یک خرید پرسروصدا در بازار تابستانه هستند. سپاهان و پرسپولیس همواره در تاریخ لیگ برتر، دو تیم مدعی و رقیب با یکدیگر در کورس قهرمانی بوده‌اند و بررسی آمار و ارقام نشان می‌دهد که این دو تیم جزو پرافتخارترین...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جامعه ورزش و جوانان از مردم به‌ویژه ورزشکاران و جوانان برای حضور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد. بیانیه‌ی دعوت وزارت ورزش و جوانان، کمیته‌های ملی المپیک و پارالمپیک و سازمان بسیج ورزشکاران به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم اکنون فرازی دیگر از تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی را در پانزدهمین روز تیرماه 1403 در مرحله دوم انتخابات...

وب‌گاه تابناک

کاروان ورزش ایران در رقابت‌های المپیک 2024 پاریس در 14 رشته ورزشی و با 40 سهمیه حضور خواهد داشت که پیش‌بینی‌های کمیته ملی المپیک محقق نشد.

خبرگزاری تسنیم

در پایان اردوی جاری دو تیم فرنگی و آزاد اعزامی به المپیک، ملی‌پوشان به ترتیب 19 و 22 تیر ماه به کمپ تیم های ملی بازخواهند گشت.