دوشنبه 7 آبان 1403

المپیک

المپیک

خبرگزاری تسنیم

ملی‌پوش پاراکانو گفت: رکوردگیری که مسئولان کمیته پارالمپیک از من گرفتند، فرمالیته بود و نتیجه‌اش برایشان اهمیتی نداشت.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در لیگ ملت‌های 2024 به مصاف آلمان می‌رود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: به همه توصیه می‌کنم بهتر است به جای تضعیف تیراندازان و بر هم زدن تمرکز آنها، در این زمان کوتاه باقیمانده تا المپیک در کنار آنها باشند.

وب‌گاه فرارو

سلسته آرانتیس، مادر پله، مهاجم برزیلی قهرمان سه دوره جهان و اسطوره فوتبال برزیل، روز جمعه 21 ژوئن (اول تیرماه) در سن 101 سالگی درگذشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پنجمین روز هفته سوم لیگ ملت‌ها در گروه مردان با 6 دیدار در شهر‌های لیوبلیانا در کشور اسلوونی (گروه پنجم) و مانیل فیلیپین (گروه ششم) پیگیری شد. تیم‌های فرانسه، کانادا، لهستان، کوبا، ژاپن و صربستان در پنجمین روز هفته سوم لیگ ملت‌ها به پیروزی رسیدند. تیم ملی والیبال آرژانتین به رغم شکست برابر لهستان، صعودش به المپیک 2024 پاریس قطعی شد تا بازیکنان این...

وب‌گاه تابناک

پس از دو دوره المپیک به جای یک داور، دو داور ایرانی مجوز قضاوت در المپیک را به دست آوردند، اما شرایط به گونه‌ای بود که می‌شد این تعداد به سه نفر هم برسد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت تمرکزشان روی آماده‌سازی المپیکی‌هاست و به اخباری که این روزها پیرامون غیبت کشتی‌گیران مدعی روس در پاریس وجود دارد، توجه ندارند.

وب‌گاه ورزش سه

والیبال ایران سال سخت و فاجعه باری را پشت سر می‌گذارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران در دیدار با تیم‌های یک و دو چین در انتخابی المپیک، شکست خوردند.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی والیبال آرژانتین به رغم شکست برابر لهستان صعودش به المپیک پاریس قطعی شد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران در دیدار با تیم‌های یک و دو چین مغلوب میزبان شدند.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی والیبال صربستان اجازه نزدیک شدن کوبا را به امتیازاتش نداد

وب‌گاه عرشه آنلاین

برنامه کامل یورو 2024 به میزبانی کشور آلمان همراه با جدول بازی‌ها و زمان پخش زنده در ادامه آمده است. هفدهمین دوره مسابقات یورو 2024 از روز پنجشنبه، بیست‌وپنجم خرداد با حضور 24 تیم در شش گروه به میزبانی کشور آلمان در ده شهر آغاز خواهد شد و به مدت یک ماه به طول خواهد انجامید. تیم ملی آلمان در دیدار افتتاحیه مقابل تیم ملی اسکاتلند قرار می‌گیرد. بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، اسپانیا در کنار...