دوشنبه 7 آبان 1403

المپیک

المپیک

وب‌گاه فرارو

تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران در دیدار با تیم‌های یک و دو چین مغلوب میزبان شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرنگی‌کار وزن 77 کیلوگرم ایران در المپیک پاریس، با تاکید بر اینکه قدر حضور در المپیک را می داند، گفت: با همه وجودم می‌جنگم تا به خوشرنگ ترین مدال برسم.

خبرگزاری تسنیم

تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران در دیدار با تیم‌های یک و دو چین مغلوب میزبان شدند.

وب‌گاه فرارو

هیچ کدام از مشاوران آقای قاضی‌زاده هاشمی به ایشان نگفت که این وضعیت فجیع تیم ملی که باعث شد ایران المپیک را از دست بدهد و در رده‌بندی جهانی از جمع 16 تیم برتر خارج شود نتیجه حضور بهروز عطایی یا همان به قول دوستان اعتماد به داخل بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

ملی‌پوش سابق والیبال ایران گفت: عدم شناخت پائز نسبت به بازیکنان ضربه سنگینی به والیبال ایران وارد کرد. او همیشه از شکست‌ها فرار می‌کرد و آنها را در زمین بازیکنان می انداخت.

وب‌گاه فرارو

الناز رکابی در مسابقات سنگنوردی انتخابی المپیک در رده 30 ایستاد و به نیمه نهایی نرسید.

خبرگزاری تسنیم

مدعی سنگین‌وزن کشتی آزاد گفت فکر نمی‌کرده یزدانی بعد از جراحی کتف با این سطح از آمادگی به مسابقات برگردد و حالا بی‌صبرانه منتظر طلای دوم المپیک او است.

وب‌گاه ورزش سه

یک هوادار لهستانی در جریان بازی اتریش و لهستان در ورزشگاه المپیک برلین از سکو به داخل گودال سقوط کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سلسته آرانتیس، مادر پله، مهاجم برزیلی قهرمان سه دوره جهان و اسطوره فوتبال برزیل، روز جمعه 21 ژوئن (اول تیرماه) در شهر سانتوس در ایالت سائوپولو پس از بستری شدن در بیمارستان به علت کهولت سن و بیماری در گذشت در سن 101 سالگی درگذشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سلسته آرانتیس، مادر پله، مهاجم برزیلی قهرمان سه دوره جهان و اسطوره فوتبال برزیل، روز جمعه 21 ژوئن (اول تیرماه) در سن 101 سالگی درگذشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امروز (جمعه) و در روز دوم مسابقات انتخابی المپیک در بوداپست مجارستان، «رضا علیپور» ورزشکار ماده سرعت کشورمان موفق شد با ثبت رکورد 5 ثانیه و 17 صدم ثانیه با رتبه 12 به مرحله نیمه نهایی راه یابد. مرحله نیمه نهایی این مسابقات فردا شنبه برگزار خواهد شد. همچنین «الناز رکابی» ورزشکار مواد لید و بولدرینگ کشورمان در بخش بانوان، موفق به کسب امتیاز 33 در ماده...

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم فوتبال اتریش در دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا برابر لهستان به پیروزی رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول آتش‌نشانی پردیس از حریق انباری واقع در فاز 3 پردیس خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های اتریش و لهستان از ساعت 19:30 در ورزشگاه المپیک برلین به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 3 بر یک اتریش به پایان رسید. اتریش که در بازی اول با وجود شکست نمایش تحسین برانگیزی برابر فرانسه یکی از مدعیان درجه یک قهرمانی داشت، در دومین بازی با شکست سنگین لهستان خودش را به عنوان یکی از تیم های شگفت انگیز یورو2024 مطرح کرد. اتریش در این بازی...

وب‌گاه ورزش سه

رضا علیپور در ماده سرعت مسابقات سنگنوردی انتخابی المپیک بوداپست با رتبه 12 به مرحله نیمه نهایی راه یافت.