دوشنبه 7 آبان 1403

المپیک

المپیک

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران در دیدار با تیم‌های یک و دو ژاپن به پیروزی رسیدند تا گام نخست در راستای کسب سهمیه المپیک را برداشته و فردا برابر چین به میدان بروند.

وب‌گاه 55 آنلاین

سرمربی تیم ملی والیبال: فرانسه قهرمان المپیک است و نسبت به همه تیم‌ها قوی‌تر است. یکی از دلایل اصلی باخت امروز خستگی بازیکنان بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران در دیدار با تیم‌های یک و دو ژاپن به پیروزی رسیدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران در دیدار با تیم‌های یک و دو ژاپن به پیروزی رسیدند تا گام نخست در راستای کسب سهمیه المپیک را برداشته و فردا برابر چین به میدان روند.

خبرگزاری تسنیم

شرایطی که برای رشته پارا جودو در آستانه اعزام به پارالمپیک 2024 به وجود آمده، اصلاً خوب نیست و قطعاً برخی مسائل از دست خواهند رفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برنامه کامل یورو 2024 به میزبانی کشور آلمان همراه با جدول بازی‌ها و زمان پخش زنده در ادامه آمده است. هفدهمین دوره مسابقات یورو 2024 از روز پنجشنبه، بیست‌وپنجم خرداد با حضور 24 تیم در شش گروه به میزبانی کشور آلمان در ده شهر آغاز خواهد شد و به مدت یک ماه به طول خواهد انجامید. تیم ملی آلمان در دیدار افتتاحیه مقابل تیم ملی اسکاتلند قرار می‌گیرد. بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، اسپانیا در کنار...

وب‌گاه فرارو

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از شکست مقابل قهرمان المپیک، گفت: یکی از دلایل اصلی نتیجه امروز خستگی بازیکنان بود و نتوانستیم توانمندی خودمان را مقابل فرانسه به نمایش بگذاریم.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم ملی والیبال ایران معتقد است، خستگی بازیکنان یکی از دلایل اصلی شکست مقابل فرانسه بود.

خبرگزاری تسنیم

جوکوویچ نخستین جلسه تمرینی خود را پس از عمل جراحی زانو انجام داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از شکست مقابل قهرمان المپیک، گفت: یکی از دلایل اصلی شکست مقابل فرانسه، خستگی بازیکنان بود.

خبرگزاری تسنیم

المپیک 2024 پاریس بدون تانک روسی برگزار خواهد شد، این البته در امتداد منع حضورش در مسابقات قهرمانی اروپا و گزینشی اروپایی، خیلی برای عبدالرشید سعدالله یف و کشتی روسیه دور از ذهن نبود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه ورزش سه

تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران در دیدار با تیم‌های یک و دو ژاپن به پیروزی رسیدند.