دوشنبه 7 آبان 1403

المپیک

المپیک

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از شکست مقابل قهرمان المپیک، گفت: یکی از دلایل اصلی شکست مقابل فرانسه، خستگی بازیکنان بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی والیبال ایران در ادامه رقابت‌های خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها به مصاف فرانسه رفت و با نتیجه سه بر صفر مغلوب شد. پیمان اکبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد این مسابقه بیان کرد: فرانسه قهرمان المپیک است و نسبت به همه تیم‌ها قوی‌تر است. سیستم بازی این تیم هم با بقیه خیلی فرق دارد. بازیکنان ایران تلاش کردند بازی قابل قبولی به نمایش بگذارند،...

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی والیبال ایران یکی از دلایل اصلی نتیجه امروز خستگی بازیکنان بود و نتوانستیم توانمندی خودمان را مقابل فرانسه به نمایش بگذاریم.

وب‌گاه فرارو

الناز رکابی در مسابقات انتخابی المپیک در ماده بولدرینگ در رده بیست و یکم ایستاد.

وب‌گاه ورزش سه

پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: فرانسه قهرمان المپیک است و رقابت با آن‌ها سختی‌های خاص خودش را دارد.

خبرگزاری تسنیم

مسیرهای المپیک پاریس رانندگان فرانسوی را گیج می‌کند.

وب‌گاه فرارو

اتفاق قابل تامل و عجیب در تیم‌ملی مردان تیروکمان ایران باعث شد که دو کماندار تیم‌ملی از حضور در مرحله حذف کاپ جهانی آنتالیا محروم شود.

وب‌گاه ورزش سه

شکست سنگین تیم ملی والیبال برابر فرانسه یک دلیل واضح داشت.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی والیبال اسلوونی دوباره به صدر جدول لیگ ملتها رسید.

خبرگزاری تسنیم

تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران در دیدار با تیم‌های یک و دو ژاپن به پیروزی رسیدند تا گام نخست در راستای کسب سهمیه المپیک را برداشته و فردا برابر چین به میدان روند.

خبرگزاری تسنیم

برتری اسپانیا مقابل ایتالیا و توقف انگلیس برابر دانمارک، مهمترین نتایج روز هفتم رقابت‌های فوتبال یورو 2024 بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در ادامه آمده است.

خبرگزاری تسنیم

قهرمان پیشین کشتی سنگین وزن آسیا بر این اعتقاد است که حسن یزدانی در المپیک 2024 پاریس فقط یک حریف دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اتفاق قابل تامل و عجیب در تیم‌ملی مردان تیروکمان ایران باعث شد که دو کماندار تیم‌ملی از حضور در مرحله حذف کاپ جهانی آنتالیا محروم شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بعد از پایان رقابت های کسب سهمیه المپیک در رشته ریکرو که با ثبت یک سهمیه برای ایران در بخش بانوان همراه بود، رقابت های کاپ جهانی تیراندازی با کمان هم در ترکیه برگزار شد. بعد از پایان مسابقات و با انتشار جدول امتیازات تیمی، به شکل عجیبی مشخص شد که در دور نخست دو کماندار ایرانی در بخش تیمی هیچ امتیازی دریافت نکردند. برخی شایعات حکایت از دیر رسیدن ورزشکاران...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شروین اسبقیان، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در حاشیه نخستین دوره مسابقات جهانی ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای در اصفهان در جمع خبرنگاران درباره گسترش این رشته در جهان، گفت: تاکید مقام معظم رهبری، توسعه و گسترش ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای در سراسر جهان است و فدراسیون و وزارت ورزش برنامه‌هایی برای اجرایی کردن منویات رهبر انقلاب در نظر گرفته‌اند. وی...