دوشنبه 7 آبان 1403

المپیک

المپیک

خبرگزاری تسنیم

تیم ملی والیبال ایتالیا با پیروزی مقابل بلغارستان در صدر جدول رده‌بندی لیگ ملت‌های 2024 قرار گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

در جریان مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی ترکیه، دو ملی پوش ایران دچار یک اشتباه فاحش شدند.

وب‌گاه ورزش سه

ستاره سابق تیم ملی والیبال ایران، گفت: تغییر سرمربی بهترین تصمیمی بود که رئیس فدراسیون گرفت و منجر به شوک مثبتی در تیم ایران شد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم منتخب دوومیدانی ایران با 11 ورزشکار برای کسب سهمیه المپیک راهی قزاقستان شد.

وب‌گاه تابناک

تیم منتخب دوومیدانی ایران با 11 ورزشکار برای کسب سهمیه المپیک راهی قزاقستان شد

وب‌گاه ورزش سه

فرزانه فصیحی در مسابقات دوومیدانی اسلوونی قهرمان شد تا بیش از پیش به المپیک نزدیک شود.

وب‌گاه فرارو

سرمربی تیم والیبال هلند با بیان این‌که باید به تیم ایران احترام بگذارم، گفت: ایرانی‌ها فوق‌العاده بازی کردند و رویایی المپیک پاریس را از هلند گرفتند.

وب‌گاه ورزش سه

لیونل مسی مثل همیشه انگیزه دارد و در آستانه کوپا آمه‌ریکا مصمم است یک جام قهرمانی دیگر با لباس آرژانتین به دست بیاورد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته سوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها 2024 از روز سه‌شنبه 29 خرداد در شهرهای لیوبلیانا در کشور اسلوونی (گروه پنجم) و مانیل فیلیپین (گروه ششم) آغاز شد و تیم ملی والیبال ایران روز گذشته از ساعت 14:30 دقیقه به مصاف تیم آمریکا رفت و در دیداری 5 سته موفق شد پیروز شود. ملی‌پوشان در کمتر از 20 ساعت از ساعت 10:30 دقیقه امروز (پنج‌شنبه 31 خرداد) و در دومین دیدار...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ملی‌پوشان ایران، هفته سوم لیگ ملت‌ها را پر‌قدرت استارت زدند و موفق به شکست تیم‌های آمریکا و هلند شدند. مهدی مهدوی پاسور اسبق تیم ملی والیبال ایران بیان کرد: با توجه به اتفاقاتی که در دو هفته اول لیگ ملت‌ها رخ داد، پائز خواسته‌ها و هدف‌گزاری‌های مدنظر فدراسیون والیبال را برآورده نکرد و تیم ملی والیبال نتوانست رنکینگش را حفظ کند و همچنین شانس رسیدن...

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی والیبال ایران در یازدهمین دیدار خود در لیگ ملت‌ها به مصاف فرانسه می رود.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی والیبال آرژانتین موفق شد به راحتی از سد ترکیه بگذرد.

وب‌گاه تابناک

سرمربی تیم والیبال هلند با اشاره به شکست تیمش مقابل ایران در لیگ ملت‌ها تأکید کرد که شاگردان پیمان اکبری رویای المپیک 2024 پاریس را از هلند گرفته‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم والیبال هلند با بیان اینکه باید به تیم ایران احترام گذاشت، گفت: ایرانی‌ها فوق‌العاده بازی کردند و رویای المپیک پاریس را از هلند گرفتند.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: سطح فرهنگ و ساختار آموزش والیبال ایران بسیار بالاست و بازیکنان جوانی در این کشور فعال هستند.

وب‌گاه ورزش سه

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: ایران تیم خوبی است و هر بار که مقابل این تیم بازی می‌کنیم مسابقه بزرگ و سختی است.