پنج‌شنبه 3 آبان 1403

المپیک

المپیک

خبرگزاری دانشجو

پیش از روی کار آمدن طالبان، افغانستان به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده تریاک جهان، 80 درصد بازار جهانی مواد را به خود اختصاص داده بود. همین موضوع سبب شده است تا علاوه بر 3.5 میلیون نفر معتاد (نزدیک به 10 درصد جمعیت کشور) به یکی از نقاط کانونی قاچاق و تجارت مواد مخدر در سطح جهان بدل شود.

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم تکواندو نوجوان گفت: رقابت های قهرمانی جهان با حضور بهترین های دنیا همیشه سختی های خاص خود را دارد و ما نیز به عنوان یک مدعی و با آمادگی کامل به مصاف حریفان می رویم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری در دیدار با رئیس فدراسیون ایران، از پیشرفت‌های اخیر و همکاری‌های مثبت، ابراز رضایت کرد.

خبرگزاری مهر

دارنده 5 مدال طلا، نقره و برنز جهان و المپیک گفت: پس از کسب مدال نقره المپیک، انتظار چنین استقبالی را از مردم نداشتم.

خبرگزاری دانشجو

کشتی گیر پرافتخار جهان و المپیک اظهار داشت: انتظار چنین استقبالی را از مردم نداشتم.

خبرگزاری مهر

شرکت خودروسازی تویوتای ژاپن رسماً اعلام کرد که به خاطر رویکردهای سیاسی در المپیک تصمیم گرفته حمایت مالی از این رویداد ورزشی را متوقف کند.

وب‌گاه ورزش سه

کامران قاسمپور بدون شک سخت ترین مسابقه عمر خود را تا کمتر از یک ماه دیگر در آلبانی پیش رو خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان همزمان با روز جهانی ناشنوایان به ریاست معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مصطفی نکولعل آزاد، رئیس فدراسیون ناشنوایان پس از مجمع سالیانه این فدراسیون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما برای میزبانی بازی‌های آسیایی ناشنوایان در 15 رشته آماده برگزاری بودیم که متاسفانه از مسابقات استقبال نشد و کنفدراسیون آسیا بازی‌ها را به مالزی منتقل کرد. وی گفت: البته با پیشنهاد کنفدراسیون ورزش‌های ناشنوایان آسیا، بازی‌ها در 9 رشته دوومیدانی،...

خبرگزاری مهر

رئیس فدراسیون ناشنوایان گفت: بازی‌های آسیایی و بازی‌های المپیک ناشنوایان به عنوان دو رویداد رقابتی پیش روی فدراسیون است که وزیر ورزش تاکید دارد ورزشکاران با اقتدار در این عرصه‌ها ظاهر شوند.

خبرگزاری مهر

رقابت های جودو قهرمانی جوانان جهان با حضور جودوکاران 67 کشور به مدت چهار روز و به میزبانی تاجیکستان برگزار خواهد شد.

خبرگزاری مهر

کمیته ملی المپیک که پیش از این به نقل از دبیرکل خود تمام امور مربوط به «تیم امید» را به فدراسیون فوتبال تفویض اختیار کرده بود، در نشست آتی هیات اجرایی مجدد به این تیم ورود خواهد داشت.

وب‌گاه ورزش سه

رقیب مبین نصری در تیم زاویرچه لهستان بسیار آماده است.