جمعه 4 آبان 1403

المپیک

المپیک

وب‌گاه مشرق نیوز

گراهام آرنولد از هدایت تیم ملی کشورش استعفا کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آرین سلیمی نابغه کرمانشاهی تکواندوی ایران که در المپیک 2024 پاریس با شکست قاطع همه رقبای خود به مدال ارزشمند طلای المپیک رسید، در یک برنامه تلویزیونی از هدایای عجیب مسئولان استانداری و شهرداری کرمانشاه پرده برداشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آرین سلیمی نابغه کرمانشاهی تکواندوی ایران که در المپیک 2024 پاریس با شکست قاطع همه رقبای خود به مدال ارزشمند طلای المپیک رسید، در یک برنامه تلویزیونی از هدایای عجیب مسئولان استانداری و شهرداری کرمانشاه پرده برداشت.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: نخستین آرزو و خواسته من این است که تیم ملی ایران در بین هشت تیم برتر جهان باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رفتار عجیب و غریب گزارشگر صداوسیما ساعت 2 بامداد در دهکده المپیک پاریس سوژه رسانه‌ها شد. رفتار عجیب و غریب گزارشگر صداوسیما ساعت 2 بامداد در دهکده المپیک پاریس سوژه رسانه‌ها شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ ویدیویی از آوازخوانی گزارشگر ایرانی ساعت 2 پس از نیمه شب در دهکده المپیک پاریس خبرساز شد.

وب‌گاه ورزش سه

گراهام آرنولد از هدایت تیم ملی کشورش استعفا کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیرکل کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی با اشاره به حواشی که از بعد از وقایع سال 1401 دامن ورزش قهرمانی کشور را گرفت، گفت: رهبر انقلاب یک دستور ویژه‌ای دادند که با رأفت ویژه اسلامی برخورد کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آرین سلیمی، قهرمان 20 ساله‌ی تکواندوی المپیک 2024 پاریس میهمان یک برنامه تلویزیونی بود و وقتی از وی در خصوص پاداش‌های قهرمانی پرسیده شد، گفت: «شهرداری کرمانشاه یک شکلات خوری به من هدیه داد. یک زمینی به من هدیه دادند که یازده نفر دیگه هم صاحب آن بودند.»

وب‌گاه مشرق نیوز

فدراسیون والیبال صربستان پس از کناره‌گیری کولاکوویچ از هدایت تیم ملی این کشوربه دنبال جایگزینی مناسب برای برای اوست.

وب‌گاه ورزش سه

ونسان کمپانی خیال هواداران بایرن را راحت کرد و گفت مانوئل نویر شاید فردا برابر برمن نیز به میدان برود.

وب‌گاه فرارو

آرین سلیمی در برنامه زنده تلویزیون در پاسخ به سوال مربوط به ازدواج، صحبت جالبی کرد.

وب‌گاه فرارو

قهرمان المپیک پاریس گفت: پرسپولیسی‌ام، ولی استقلالی‌ها را هم دوست دارم.

وب‌گاه خبر آنلاین

قهرمان المپیک پاریس گفت: پرسپولیسی‌ام ولی استقلالی‌ها را هم دوست دارم.

وب‌گاه مشرق نیوز

آرین سلیمی: شهرداری کرمانشاه یک شکلات خوری به من هدیه داد. یک زمینی به من هدیه دادند که یازده نفر دیگه هم صاحب آن بودند.

وب‌گاه ورزش سه

نیکولا گربیچ سال 2028 را کابوس والیبال لهستان نامیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در اولین روز از مسابقات قهرمانی آسیا که از صبح امروز در هانگژو چین آغاز شد، 2 نماینده تیم ملی بانوان به دیدار رده بندی راه یافتند. طراوت خاکسار در وزن 55- کیلوگرم بانوان پس از قرعه استراحت در دور دوم با نتیجه 10 بر 2 دئا دوینا از اندونزی را مغلوب کرد سپس در هانتی نماینده قزاقستان را از پیش رو برداشت، اما در نیمه نهایی 7 بر صفر نتیجه را به تای مای...