جمعه 4 آبان 1403

المپیک

المپیک

خبرگزاری مهر

با مشارکت اسکی بازان و کوهنوردان مراسم پاکداشت طبیعت با هدف ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست 29 شهریورماه در پیست بین‌المللی اسکی توچال برگزار شد.

وب‌گاه الف

مادری با چشمانی گریان درحالی که دختربچه‌ای یک ساله را در آغوش دارد وارد اداره اورژانس اصفهان می‌شود. اشک می‌ریزد و کمک می‌خواهد. رنگ صورت دختر بچه به کبودی می‌زند. همزمان پرسنل اورژانس خود را به پله‌های در خروج می‌رسانند. متحیر از موقعیتی که در آن قرار گرفته‌اند اما تعلل نمی‌کنند و عملیات احیا را کلید می‌زنند.

وب‌گاه ورزش سه

تغییرات بزرگی بر روی نیمکت تیم ملی والیبال صربستان رخ خواهد داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رئیس هیات وزنه برداری فارس گفت: فاطمه کشاورز در دسته 71 کیلوگرم، علیرضا عباسپور در وزن 89 کیلوگرم، محمد اسفندیاری در دسته 102 کیلوگرم وحسن عمادی در دسته 109 کیلوگرم چهاروزنه بردار شرکت کننده از فارس در مسابقات جهانی اسپانیا هستند و مرتضی رضائیان هم از فارس در کادر فنی تیم ملی حضور دارد. آرش حبیبی اضافه کرد: فاطمه کشاورز دوشنبه دوم مهر ماه در ساعت...

وب‌گاه ورزش سه

هرگونه تجمع هواداران بارسلونا قبل از بازی امشب برابر موناکو در سطح شهر از سوی پلیس ممنوع اعلام شده است.

خبرگزاری مهر

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در کمپ تیم های ملی کشتی حضور یافت.

خبرگزاری مهر

آرین سلیمی دارنده مدال طلای المپیک مسابقات تکواندو در پاسخ به این سوال که فینال المپیک سخت تر بود یا کنکور تجربی گفت: قطعا کنکور استرس بیشتری داشت.

وب‌گاه ورزش سه

امیرعلی آذرپیرا در مورد شکست خود در کشتی سرنوشت ساز با تاج الدینوف صحبت می‌کند: به خودم باختم!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از استخدام 1500 معلم جدید در آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد. مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از استخدام 1500 معلم جدید در آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از جذب بیش از یک‌هزار معلم در گیلان خبر داد و گفت: با تلاش‌های صورت‌گرفته یک هزار و 500 معلم بازنشسته و یک هزار و 500 معلم جدید در گیلان جذب شدند.

وب‌گاه ورزش سه

منچسترسیتی با هدایت پپ گواردیولا پس از تساوی بدون گل مقابل اینتر به سال 2022 برگشت و یکی از رکوردهای خوبش را از دست داد.

وب‌گاه ورزش سه

مسابقات قهرمانی جهان آخرین نمایش سرعتی زن تیم ملی والیبال فرانسه خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی «حجهالاسلام آقای حاج سید ابوالحسن فاطمی» را به عنوان امام جمعه شهرکرد و نماینده خود در استان چهارمحال و بختیاری منصوب کردند.

وب‌گاه فرارو

باتوجه به تعداد تیم‌های مدعی لیگ برتر آزاد فصل جاری، به نظر می‌رسد تعداد کشتی‌گیران خارجی این فصل دورقمی خواهد شد.

خبرگزاری مهر

در جریان سفر تیم مدیریت شهری به روسیه، هیات شهرداری تهران از مرکز کنترل ترافیک شهری مسکو و یک دانشگاه بازدید کردند.