یک‌شنبه 15 مهر 1403

الهلال عربستان

الهلال عربستان

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم فوتبال الهلال عربستان رقیب استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان پرهوادارترین تیم فوتبال آسیا و یکی از گران ترین تیم هاست.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: «ژوزه مورینیو» پیش از قبول سرمربیگری تیم فوتبال آ اس رم ایتالیا، به پیشنهاد باشگاه الهلال عربستان پاسخ منفی داده بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کنفدراسیون فوتبال آسیا نام مهاجمان نمایندگان ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را در میان بهترین‌ها قرار دادند.

خبرگزاری مهر

«ژوزه مورینیو» پیش از قبول سرمربیگری تیم فوتبال آ اس رم ایتالیا، به پیشنهاد باشگاه الهلال عربستان پاسخ منفی داده بود.

وب‌گاه عصر ایران

نشریه الرایه قطر در گزارشی اعلام کرد که ستاره استقلال در فصل جدید، به بازی در لیگ ستارگان این کشور نزدیک شده و قرار است به زودی با یکی از تیم‌های این لیگ قرارداد امضا کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشریه الرایه قطر در خبری اعلام کرد که ستاره جوان تیم فوتبال استقلال به لیگ ستارگان قطر نزدیک شده است.

خبرگزاری مهر

رئیس فدراسیون فوتبال عربستان گفت: اطمینان داریم که تیم‌های الهلال و النصر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مکان‌های مناسب با استقلال و تراکتور ایران بازی خواهند کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

باشگاه الهلال عربستان دروضعیت عجیبی به خاطر شرایط استفاده از بازیکن جوانش در بازی با الشباب گرفتار شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، استقلال سال گذشته در آستانه فتح جام حذفی و حضور در ادامه پیکارهای لیگ قهرمانان آسیا قرار داشت که اختلاف ایجاد شده میان فرهاد مجیدی و احمد سعادتمند لطمه بسیار بزرگی به این تیم وارد کرد. شاید اگر ماجراهای شهریور پارسال رخ نمی‌داد، روند نتیجه‌گیری داخلی و بین‌المللی آبی‌پوشان در آن مقطع متفاوت می‌شد. البته به نظر می‌رسد این وضعیت و ماجرای اختلاف سرمربی...

وب‌گاه مشرق نیوز

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت که در صورت حمایت کردن و داشتن امکانات، تیم‌های ایرانی می‌توانند حتی در دنیا حرف‌هایی برای گفتن داشته باشند.

خبرگزاری مهر

یک سایت عربی زبان مدعی شد درخواست میزبانی استقلال ایران از الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رد خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: هرچند استقلال بازیکنان خوبی دارد اما در صورت تقویت، توان رسیدن به فینال و حتی قهرمانی در آسیا را دارد.

وب‌گاه فرارو

سایت گل خبر از توافق سرخیو آگوئرو با الهلال عربستان داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال استقلال که باید در مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا میزبان الهلال عربستان باشد از حالا برنامه‌های خود را برای تقویت به‌منظور حضور پرقدرت در این دیدار و همچنین ادامه رقابت‌ها را آغاز کرده است و درحالی که باشگاه عربستانی با هدف تقویت خط‌حمله خود با موسی مارگا هم‌تیمی طارمی به توافق رسیده و ستاره پورتو پیشنهاد سه‌ساله الهلال...