یک‌شنبه 15 مهر 1403

الهلال عربستان

الهلال عربستان

خبرگزاری ایسنا

یک مهاجم کنیایی همه کار برای خوشبختی سرخ‌ها انجام داد!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تراکتور بعد از پنج سال به دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و یک بار دیگر حریف تیم النصر شد؛ البته این بار النصر عربستان.

خبرگزاری مهر

سرمربی استقلال تاکید دارد برای ادامه مسیر با این تیم به همه نیروهای تهاجمی تیمش نیاز داشته و باید آنها حفظ شوند.

خبرگزاری ایسنا

روزنامه عربستانی اعلام کرد که قانون بازی در زمین بی طرف برای باشگاه های ایرانی و عربستانی همچنان درجریان است و به این ترتیب دیدار النصر با تراکتو و الهلال با استقلال در کشور سوم برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) در گزارشی از ادامه غوغای پرسپولیس در آسیا و نمایش قهرمانانه و درخشان دروازه‌بان تراکتور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به عنوان لحظه‌های به یادماندنی این مسابقات یاد کرد.

خبرگزاری میزان

تیم فوتبال الهلال عربستان با سرمربی جدید خود به توافق رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیشکسوت استقلال گفت: الهلال رقیب سرسختی برای آبی‌پوشان است و هزینه زیادی برای تقویت تیم خود خواهند کرد؛ با این وجود، انگیزه و تلاش بازیکنان و مربیان استقلال موجب خواهد شد تا برابر الهلال به پیروزی برسند.

خبرگزاری مهر

پیشکسوت آبی پوشان گفت: صعود استقلال از گروه مرگ آن هم به عنوان صدرنشین، اتفاق کوچکی در فوتبال ایران نبود.

وب‌گاه فرارو

تیم پرسپولیس باید در مرحله یک چهارم نهایی منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف تیم نه چندان مطرح استقلال تاجیکستان برود.

خبرگزاری تسنیم

قرارداد سرمربی پرتغالی جدید تیم الهلال عربستان، حریف آسیایی استقلال ایران 2 ماهه است.

وب‌گاه تابناک

آبی های ریاض برای رویارویی با آبی های تهران، دنبال تقویت خود از نیمکت مربیگری تا پیشانی خط حمله هستند.

وب‌گاه فرارو

اولین پیروزی استقلال مقابل الهلال عربستان زمستان سال 77 در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های آسیا به دست آمد. مقطعی که هدایت آبی‌پوشان ایرانی بر عهده ناصر حجازی بود.

خبرگزاری مهر

با اعلام روزنامه الاتحاد امارات، احتمال دارد مراحل یک هشتم، یک چهارم و نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا به صورت متمرکز برگزار شود.