یک‌شنبه 15 مهر 1403

الهلال عربستان

الهلال عربستان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کشور هند در روزهای اخیر رکورد جهانی ابتلا به کرونا را شکسته و این اتفاق باعث شده تمام پروازها از مبدا یا به مقصد هند و پاکستان ممنوع اعلام شود. وزارت بهداشت هم تاکید کرده دانشجویان و افرادی که قصد بازگشت ازاین کشورها به ایران را دارند باید قرنطینه شوند تا ویروس جهش یافته و خطرناک‌تر هندی به سایر مردم منتقل نشود. با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس هم...

وب‌گاه مشرق نیوز

حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال بزرگترین مشکلی را که این تیم هر ساله با آن دست به گریبان است، بحث قرارداد بازیکنان دانست.

خبرگزاری تسنیم

دستمزد سرمربی جدید تیم الهلال عربستان در قرارداد 2 ماهه‌اش مشخص شد.

وب‌گاه فرارو

مربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که دیدار این تیم با سپاهان قهرمان لیگ را تعیین نخواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، طی روزهای گذشته پس از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2021 آسیا شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس جدید فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای ضمن تبریک به نمایندگان صعود کرده کشورمان به مرحله یک هشتم نهایی عنوان کرد «در این مدت فدراسیون فوتبال تلاش زیادی کرد تا نمایندگان کشورمان در رقابت‌های آسیایی با شرایط بهتری حضور پیدا کنند»... او از دیپلماسی تاثیرگذار فدراسیون فوتبال...

وب‌گاه خبر آنلاین

سایت گل خبر از توافق آگوئرو با الهلال عربستان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: علی دلفانی کشتی گیر فرنگی کار تیم ملی جوانان ایران که از حدود 10 روز پیش به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه نخاع گردن و کمر در بیمارستان بستری شده بود، ظهر امروز (14 اردیبهشت) به علت شدت آسیب های وارده درگذشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی ایتالیایی به احتمال زیاد نفر اول نیمکت الهلال انتخاب می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

صحبت هایی درخصوص حضور مهاجم مطرح آرژانتینی در تیم الهلال عربستان به گوش می‌رسد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به صعود استقلال به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: آبی‌پوشان برای موفقیت در ادامه این مسابقات، نیاز به تغییرات و بازسازی دارند.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «محمد دانشگر» با حضور در تمرین تیم فوتبال استقلال ضمن عذرخواهی از کادرفنی و اعضای این تیم به تمرینات آبی‌ها اضافه شد.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - تهران - کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به صعود استقلال به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: آبی‌پوشان برای موفقیت در ادامه این مسابقات، نیاز به تغییرات و بازسازی دارند.

خبرگزاری ایسنا

فرهاد مجیدی از حالا به بعد باید به دنبال یافتن یک جانشین برای فراز کمالوند و تکمیل کادر فنی‌اش باشد. در همین راستا شنیده می‌شود مجیدی روی یک مربی اسپانیایی نظر دارد؛ کسی که قبلا هم زمان سرمربیگری فرهاد در تیم ملی امید گزینه اصلی او بود اما همکاری دو طرف میسر نشد.