یک‌شنبه 15 مهر 1403

الهلال عربستان

الهلال عربستان

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: به طور حتم الهلال عربستان حساب ویژه‌ای روی استقلال می‌کند و آنها از رویارویی با آبی‌پوشان تهرانی وحشت دارند و با استرس پا به میدان مسابقه خواهند گذشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ژوزه مورایس دستیار سابق ژوزه مورینیو رسما به عنوان سرمربی الهلال عربستان انتخاب شد. وی جایگزین میکالی سرمربی برزیلی سابق این تیم شده است. بر این اساس مورایس دوشنبه رسما قرارداد خود را با این تیم عربستانی به امضا خواهد رساند. مورایس سرمربی جدید الهلال که هدایت این تیم رابر عهده می‌گیرد، در تیم‌های اینترمیلان، رئال مادرید و چلسی دستیار مورینیو بوده...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

از محل قرنطینه سرخپوشان در هتل آکادمی خبر می‌رسد پرسپولیسی‌ها مدعی شده اند استقلال تاجیکستان حریف مرحله یک هشتم نهایی این تیم قوی‌تر از استقلال فرهاد مجیدی است!

خبرگزاری مهر

دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: هنوز درباره محل برگزاری بازی تیم‌های استقلال و تراکتور ایران با الهلال و النصر عربستان تصمیم گیری نکرده‌ایم.

وب‌گاه فرارو

نشریه پرتغالی خبر داد باشگاه الهلال عربستان با مهاجم پورتو به توافق رسید و قرارداد امضا کرد.

وب‌گاه فرارو

یک مهاجم کنیایی همه کار برای خوشبختی سرخ‌ها انجام داد!

خبرگزاری تسنیم

مربی پیشین تیم‌های رئال مادرید، چلسی و اینتر روی نیمکت الهلال عربستان می‌نشیند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دستیار سابق ژوزه مورینیو سرمربی حریف بعدی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شد.

وب‌گاه فرارو

ژوزه مورایس، مربی پیشین اینتر و رئال رسما به عنوان سرمربی الهلال عربستان انتخاب شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه الهلال عربستان ساعتی قبل از همکاری با ژوزه مورایس، مربی برزیلی و پیشین رئال مادرید خبر داد. الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید برابر استقلال بازی کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «پیروز قربانی» با تبریک به تیم و هواداران باشگاه استقلال بابت صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان گفت: برای پیوستن به کادرفنی، از باشگاه استقلال پیشنهادی دریافت نکرده‌ام.

خبرگزاری مهر

تیم فوتبال استقلال تاجیکستان با استقبال هوادارانش به شهر دوشنبه بازگشت.

خبرگزاری مهر

یک خبرنگار سعودی مدعی شد مراحل یک هشتم و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز و احتمالا به میزبانی کشور قطر برگزار می‌شود.