چهارشنبه 11 مهر 1403

امام جمعه تبریز ارتحال آیت الله رسولی محلاتی را تسلیت گفت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
امام جمعه تبریز ارتحال آیت الله رسولی محلاتی را تسلیت گفت

تبریز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز با صدور پیامی ارتحال آیت‌الله رسولی محلاتی را تسلیت گفت.

متن پیام، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شی ء الی یوم القیامه

خبر رحلت عالم مجاهد و منادی اخلاق و تقوا، روحانی عالیقدر حضرت آیت‌الله رسولی محلاتی، یار دیرین امام و رهبری موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

این عالم بزرگ در طول عمر پر برکت خویش در خدمت علم، تحقیق، آئین و فرهنگ دین مبین اسلام و مردم بوده که تالیف بیش از 100 عنوان کتاب در حوزه قرآنی و تاریخ تشیع و سیره ائمه اطهار (ع) بخشی از قدم های ارزشمند و تاثیرگذار ایشان است.

ضایعه درگذشت این مرد انقلابی و وفادار به بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب را محضر ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز، جامعه روحانیت، حوزه‌های علمیه، شاگردان آن مرحوم، مردم تهران و محلات، پیروان راستین حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، شیعیان اهل بیت (علیهم السلام)، بستگان و منسوبین آن مرحوم تسلیت عرض می کنم و شادی روح آن فقید سعید و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان آن مرحوم را از خداوند متعال مسئلت دارم.

آیت‌الله سید هاشم رسولی محلاتی از یاران نزدیک امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و نخستین رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور پنج شنبه شب به علت بیماری دارفانی را وداع گفت.

*س_برچسب‌ها_س*