یک‌شنبه 22 مهر 1403

امام جمعه خلخال: فلسطین همچنان موضوع مهم جهان اسلام است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
امام جمعه خلخال: فلسطین همچنان موضوع مهم جهان اسلام است

اردبیل_ایرنا_ امام جمعه خلخال گفت: موضوع فلسطین برخلاف تلاش برخی در فراموشی آن همچنان مهمترین موضوع جهان اسلام و ملل ستم کشیده جهان است.

حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه خلخال با گرامیداشت روز قدس و با اشاره به فرمایشات امروز مقام معظم رهبری افزود: ایران اسلامی همواره در کنار ملت‌های ستم دیده عالم از جمله مردم ستم کشیده فلسطین بوده و تا زمانی که اسراییل غاصب از بین نرفته ایران در کنار مبارزان فلسطینی خواهد ماند.

وی همچنین با اشاره به نقش ولی فقیه در هدایت امت اسلامی بیان کرد: امروز وجود مقام معظم رهبری برای هدایت مردم ایران اسلامی و ملل مسلمان جهان از عنایات و برکات بزرگ خداوند منان است.

اسدی افزود: هدایت‌های امام‌گونه رهبر معظم انقلاب همواره این کشور را از بحران‌های مختلف و توطئه‌های دشمنان مصون نگه داشته است.

خطیب جمعه خلخال با گرمیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: این پیروزی با عنایات خاص خدواند حاصل شده و سرونوشت دفاع مقدس را به نفع ایران تغییر داد.

حجت الاسلام اسدی همچنین با اشاره به محدودیت فصل‌کاری در خلخال مسوولان را به تلاش برای تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی این شهرستان فراخواند و افزود: بی توجهی مسوولان گذشته موجب شده تا پس از گذشت بیش از 41 سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی بسیاری از روستاهای این شهرستان فاقد راه ارتباطی آسفالت باشند.

وی اظهار کرد: مبادی ورودی شهر خلخال و وضعیت راه‌های ارتباطی روستایی این شهرستان زیبنده نظام اسلامی ایران نیست و همه مسوولان باید برای جبران این نواقص تلاش کنند.

وی با تقدیر از فرمانداری، بسیج سپاه، دانشکده علوم پزشکی و همه دست اندرکاران برپایی نماز جمعه در شرایط کرونایی جامعه اظها کرد: حضور نمازگزاران در این مراسم با وجود شرایط خاص جامعه نیز قابل تقدیر است.

*س_برچسب‌ها_س*