سه‌شنبه 17 مهر 1403

امام جمعه قزوین: هویت دینی و ایمانی مردم سرمایه بزرگ ناجا است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
امام جمعه قزوین: هویت دینی و ایمانی مردم سرمایه بزرگ ناجا است

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین هویت دینی و ایمانی مردم را سرمایه بزرگی برای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی دانست و گفت: این سرمایه همواره از سوی مسوولان باید دیده شود و کرامت و بزرگی آن نیز محفوظ نگاه داشته شود.

آیت الله عبدالکریم عابدینی، روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان قزوین به فعالیت های شبانه روزی ناجا اشاره کرد و افزود: امروز با تلاش نیروی انتظامی امنیت کامل در سطح کشور و به تبع آن در استان قزوین برقرار است.

وی یادآورشد: امنیت اینگونه نیست که یک دفعه بیاید بلکه باید بطور مستمر روی آن کار کرد، کاری که نیروی انتظامی شبانه روز برای حفظ و احیای نظام مقدس و میهن اسلامی به بهترین شکل ممکن به انجام می رساند.

آیت الله عابدینی به شهادت شهید محسن فخری زاده اشاره کرد و اظهار داشت: همه ما می دانیم وقوع چنین جنایت هایی جز اینکه بر عزت و اقتدار مردم مسلمان ما بیافزاید چیز دیگری نصیب دشمن نخواهد کرد.

وی ادامه داد: همانگونه که در موضوع کرونا از خداوند طلب یاری کردیم تا این ویروس را شکست دهیم در این عرصه نیز از خداند متعال می خواهیم تا فرصت انتقام را از دست ما نگیرد.

فرمانده سابق انتظامی استان قزوین نیز گفت: همراهی مردم و مسوولان دلیل موفقیت خانواده بزرگ نیروی انتظامی در انجام ماموریت ها و کسب جایگاه بالای شاخص های امنیتی است.

سردار مهدی حاجیان افزود: خصیصه ارزشمند استان قزوین، داشتن مردمان ولایی، جهادی، همراه با انقلاب و نظام است و در مدت 2 سالی که در این استان خدمتگزار بودم، مردم همیشه همراه و یاور ما بودند.

وی افزود: بر اساس تدابیر فرمانده ناجا، تلاش کردیم تا نگاه جامعه محوری را در استان نهادینه کنیم چرا که کمتر شدن فاصله بین مردم و پلیس موجب گسترش عدالت و همراهی مردم و کاهش جرم می شود.

فرمانده سابق انتظامی استان قزوین با بیان اینکه، پلیس خدمتگزار مردم است و اعضای شورای تامین استان همدلی و هم پوشانی بسیار بالایی با ما داشتند خاطرنشان کرد: امسال، سالی پرکار برای تمام نهادهای امنیتی بود و همراهی مردم با پلیس موجب شد نا آرامی ها کنترل شود که دلیل آن اشراف کامل اطلاعاتی اعضای شورای تامین بود و اگر بخواهیم نیروی انتظامی قوی داشته و قانون اجرا شود همین همراهی موجب ایجاد فرصت های مناسب خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی اذعان داشت: امروز موضوع امنیت و شاخص های امنیتی استان در سطح بالایی قراردارد و ما جزو استان های دارای ارزشیابی مطلوب هستیم که دلیل این موفقیت همراهی مردم، مسئولان و تلاش تمام کادر و خانواده بزرگ نیروی انتظامی در استان است.

فرمانده سابق انتظامی استان قزوین در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به تقسیم بندی فعالیت ادارات، نیروی انتظامی علاوه بر فعالیت های روزانه، در همه موضوعات و جلسات و مصوبات ستاد کرونا استان حضور پلیس بسیار مشهود بوده و شبانه روز در تمام عرصه های اجتماعی حضور دارد که نشان از انقلابی بودن و مسئولیت پذیری کارکنان نیروی انتظامی است.

سردار سرتیپ دوم علی ابراهیمی، فرمانده جدید انتظامی استان قزوین هم گفت: مردم استان قزوین، صادق، وفادار و ولایی هستند و خوشحالم که ادامه خدمتم را در این استان انجام می‌دهم.

وی افزود: نیروی انتظامی همیشه در حال تکامل است تا بتواند امنیت را در جامعه برقرار کند.

فرمانده انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی شکوفا شده و این نیرو در کنار محبوبیتش میان مردم به اقتدار دست یافته است.

*س_برچسب‌ها_س*