شنبه 1 اردیبهشت 1403

امام حسین

امام حسین

خبرگزاری تسنیم

سردار محمدرضا زاهدی از فرماندهان قدیمی دفاع مقدس در لشگر 14 امام حسین (ع) و از همرزمان شهید حسین خرازی بود.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده قرارگاه کربلا در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بسیار اصرار دارد ایران را درگیر جنگ کند، گفت: تدبیری که در نظام اسلامی دیده شد این بود که ما در هر حال انتقام شهدایمان را خواهیم گرفت اما با تدبیر و عقلانیت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ماه مبارک رمضان فرصتی است تا از برکت سفره الهی بهره‌مند شویم، برکتی که بندگان هر روزه می‌توانند با خواندن ادعیه‌های مناسب هر روز بهره ببرند. به همین مناسبت، همراه با شما دعای روز بیست وهشتم ماه مبارک رمضان را با هم می‌خوانیم. «اللهم وفر حظی فیهِ من النوافِلِ واکرِمنی فیهِ باحضارِ المَسائِلِ وقَربِ فیهِ وسیلتی الیکَ من بینِ الوسائل یا من لا یَشغَلُهُ...

خبرگزاری تسنیم

دومین جشنواره قرآنی نور سپاه پاسداران با حضور چهره‌های قرآنی و تجلیل از فعالان و رده‌های برتر در عرصه قرآن کریم برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه سپاه مجمع کسانی است که در آیه آخر سوره فتح به آن اشاره شده است، گفت: خداوند در این آیه می‌فرماید: «مُحَمَد رَسُولُ اللَهِ وَالَذِینَ مَعَهُ أَشِدَاءُ عَلَی الکُفَارِ رُحَمَاءُ بَینَهُم».

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران عصر امروز (یکشنبه، 19 فروردین) در دومین جشنواره قرآنی نور سپاه پاسداران که به میزبانی نیروی هوافضا برگزار شد، ضمن اشاره به شهادت سردار زاهدی گفت: هفته گذشته ساعاتی قبل از این آخرین جلسه با برادر فداکار و سردار شهید محمدرضا زاهدی برگزار کردیم. وی ادامه داد: اکنون یک هفته است که او از این زمین خاکی به عرش...

وب‌گاه الف

رئیس مرکز مطالعات اطلاعات و امنیت دانشگاه امام حسین (ع) با بیان اینکه جریان مقابله با مقاومت در حال انجام حرکاتی است تا جمهوری اسلامی در پازل آنها عمل کند، گفت: خوشبختانه با هوشمندی که در تصمیم‌گیری‌ها وجود دارد تا به این لحظه از انجام اقدامات احساسی پرهیز شده و لذا از این به بعد هم نباید دست به واکنش‌های احساسی زد و می‌توان خارج از پازل دشمن اقدامات مؤثر بیشتری را علیه رژیم صهیونیستی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس مذهبی با اشاره به اهمیت سحر‌های ماه رمضان گفت که اگر مسلمانان به دستورات جامع کتاب قرآن عمل نمایند روی ذلت و خواری را نخواهند دید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر ایران در بغداد و وزیر کشور عراق درباره همکاری‌های دو کشور از جمله برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین گفتگو کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر ایران در بغداد و وزیر کشور عراق امروز (شنبه) درباره همکاری های دو کشور از جمله برگزاری مراسم پیاده روی اربعین گفت و گو کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اینجا اصفهان است. هجدهم فروردین‌ماه و بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان. ساعت هشت صبح است و مردم گرداگرد میدان بزرگمهر چشم‌براه آیین تشییع و خاکسپاری یار دیرین شهید خرازی هستند. حاج علی زاهدی جوان با جلیقه نجات سبزرنگ کنار شهید خرازی بر بنری بزرگ با عنوان «مردان خدا دل به دریا می زنند» به چشم می آید.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم تصاویری از مراسم تشییع شهید سردار زاهدی با حضور فرماندهان نظامی را منتشر کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبر ورود جنگنده‌های آموزشی - رزمی یاک 130 این سوال را به ذهن‌ها متبادر ساخت که آیا سوخو 35 عاقبت به خدمت ایران در می‌آید یا خیر اما باید دید که آیا تمام اهمیت خرید یاک 130 در همین موضوع خلاصه می‌شود؟ سوخوهای روسی در راه ایران. رسانه های داخلی و خارجی از نهایی شدن خرید جنگنده سوخو 35 (سوخوهای روسی) خبر می دهند. سردار سید مهدی فرحی، جانشین وزیر دفاع در گفتگو با تسنیم از قطعی شدن ورود...

وب‌گاه الف

همرزم شهید سردار زاهدی گفت: سه دوره سردار مقاومت سیدحسن نصرالله از رهبری خواهش کردند اگر شود شهید زاهدی به لبنان برگردند که علاقه سیدحسن نصرالله و رهبر معظم انقلاب نشان کارایی ایشان بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

‌رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حمله اسرائیل بدون پاسخ نخواهد ماند، زمان، نوع و نحوه عملیات را ما تعیین می‌کنیم و قطعا با دقت انجام خواهد گرفت و دشمن را از کارش پشیمان خواهیم کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاریان کارشناس مسائل دینی، به مناسبت ماه مبارک رمضان در مسجد امیر به سخنرانی پرداخته و گفت: 276 بار رحمت الهی به مناسبت‌های گوناگون در قرآن مجید مطرح شده است. وی با بیان اینکه قرآن کریم با رحمت الهی شروع شده است، عنوان کرد: اولین سوره قرآن فاتحه است که در اولین آیه آن دو بار موضوع رحمت مطرح شده است، رحمان و...