پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

امام حسین

امام حسین

وب‌گاه خبر آنلاین

مردجوان در اقدامی هولناک خودش را جلوی قطار مترو ایستگاه سرسبز انداخت و معجزه آسا زنده ماند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده قرارگاه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در استان‌های یزد، اصفهان و چهارمحال و بختیاری، اتفاق امروز در اصفهان را عملیات روانی دشمن برای جبران تحقیر دانست.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

عملیات رمضان یکی از سخت ترین عملیات های دفاع بود، چرا که در شرایط سختی نیز انجام شد. رزمندگان اسلام با زبان روزه در اوج گرمای تیر ماه تابستان دست به عملیات علیه رژیم بعث زدند.

وب‌گاه گسترش

بسیاری از شهروندان شهرهای بزرگ که از پس هزینه‌های مسکن برنمی آیند تصمیم گرفته‌اند از روش‌های جایگزین برای حل معضل مسکن استفاده کنند، روش‌هایی که بسیار دور از ذهن بودند حالا اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ سردار سرتیپ پاسدار حسن حسن‌زاده روز پنجشنبه در اجتماع بزرگ رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در صبحگاه پادگان دوکوهه اندیمشک ادامه داد: همانطور که مسیر کربلا به برکت خون شهدا باز شده است، راه قدس نیز به دست رزمندگان اسلام باز خواهد شد. وی ادامه داد: پادگان دوکوهه اندیمشک محلی برای پرورش رزمندگانی بود که بنیانگذاران فرهنگ مقاومت، ایستادگی و پایداری...

خبرگزاری ایرنا

کربلا - ایرنا - سفیر جمهوری اسلامی در بغداد گفت: امام حسین (ع) نه فقط به مسلمانان، بلکه متعلق به همه آزادگان عالم است، در اربعین همه اقوام، ملت‌ها، مذاهب و ادیان حضور دارند که عامل مهمی در وحدت امت اسلامی و آزادگان و مستضعفان جهان است.

خبرگزاری ایرنا

کربلا - ایرنا - استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و برگزیده همایش بین‌المللی «معرفت و رسالت حسینی» گفت: اربعین رسانه‌ای جهانی با ظرفیت‌های بالای تاثیرگذاری در جهان اسلام است.

خبرگزاری ایرنا

کربلا - ایرنا - رایزن فرهنگی ایران در عراق با بیان اینکه ما هر چه داریم از امام حسین (ع) و اربعین است، گفت: بیداری، آگاهی و وحدت ملت‌ها، قیام، مقاومت و مبارزه با ظلم در شعارها و حرکت اربعین تجلی دارد.

وب‌گاه گسترش

رضا رستمی گفت: تداوم مسیر و اهداف انقلاب اسلامی در سرپنجه تدبیر همسران شهدا است و این تکالیفی است که باید به آن عمل شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در فرازی از زیارت عاشورا خطاب به امام حسین علیه‌السلام می‌گوییم مصیبتی که بر ما و بر اهل آسمان‌ها وارد شد بسیار بزرگ و سنگین بود «یَا أَبا عَبدِاللهِ، لَقَد عَظُمَتِ الرَزِیَهُ وَجَلَت وَ عَظُمَتِ المُصِیبَهُ بِکَ عَلَینا وَ عَلَی جَمِیعِ أَهلِ الاِسلامِ، وَ جَلَت وَ عَظُمَت مُصِیبَتُکَ فِی السَمَاوَاتِ عَلَی جَمِیعِ أَهلِ السَمَاوَاتِ؛ ای اباعبدالله،...

خبرگزاری تسنیم

شهادت امام حسین علیه‌السلام در کنار اینکه برای مسلمانان مصیبت بزرگی محسوب می‌شود، برای اهل آسمان نیز سنگین و گران است. اهل آسمان‌ها شامل ملائک و موجودات ذی‌شعور و بلکه تمام مخلوقاتی می‌شود که جنبه عوالمی دارند.

خبرگزاری تسنیم

وهابی‌ها با اشغال مدینه مرقد مطهر ائمه اطهار (ع) در بقیع و مرقدهای دیگر مانند ابراهیم فرزند پیامبر (ص)، قبر حضرت ام‌البنین (س)، قبه عبدالله پدر پیامبر (ص)، اسماعیل فرزند امام صادق (ع) و قبه همه صحابه و تابعین را بدون استثنا خراب کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور حقوقی امور ایثارگران شرکت ملی پالایش نفت ایران گفت: در حال پیگیری برای استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان بیست و پنج درصد هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز سومین سالگرد شهادت فرمانده جبهه مقاومت، سردار سیدمحمد حجازی است. فرمانده‌ای که سال‌های پایانی عمرش پا به پای شهید حاج‌قاسم سلیمانی جلوی تکفیری‌ها ایستاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ» بر اساس تفاهماتی با سازمان برنامه و بودجه راه‌اندازی می‌شود.