شنبه 1 اردیبهشت 1403

امام زمان

امام زمان

خبرگزاری تسنیم

حضرت آیت الله خامنه ای وارد کردن بیش از پیش اشعار در کتاب‌های درسی به عنوان بخشی از ابزار انتقال تمدن، فرهنگ و معارف را وظیفه وزارت آموزش و پرورش برشمردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب فارسی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فعال سیاسی اصولگرا نوشت: احتمالا از عادی شدن روزه خواری در کشور اطلاع دارید و می دانید هیچ یک از روزه خواران برای فرمایشات شما تره هم خورد نمی کند چون این ممنوعیت ها از حداقل ضمانت اجرا هم برخوردار نیست. فعال سیاسی اصولگرا نوشت: احتمالا از عادی شدن روزه خواری در کشور اطلاع دارید و می دانید هیچ یک از روزه خواران برای فرمایشات شما تره هم خورد نمی کند چون این ممنوعیت ها از حداقل ضمانت...

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصولگرا نوشت: احتمالا از عادی شدن روزه خواری در کشور اطلاع دارید و می دانید هیچ یک از روزه خواران برای فرمایشات شما تره هم خورد نمی کند چون این ممنوعیت ها از حداقل ضمانت اجرا هم برخوردار نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

ابراهیم رییسی در چرایی معرفی حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش گفته بود: «جلسه‌ای داشتیم با نام آوران ورزش. به من گفتند40 سال است در ورزش چهره‌های سیاسی انتخاب می‌شوند. در حالی که ما در ورزش چهره‌هایی داریم که سوابق خوبی دارند.»

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس تعریف می‌کند: «فرمانده اسرای عراقی دنبال فرمانده ما می‌گشت. می‌گفت: «موقع حمله فرمانده شما روی اسب نشسته بود و هر چه به او شلیک می‌کردیم، اثر نداشت!»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف 20 کیلوگرم تریاک از یک خودرو خبر داد و گفت: این محموله قاچاق از وسایل یک باند قاچاقچی که سعی داشتند در پوشش خانواده و در حال سفر خود را نشان دهند، کشف شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن بیادی و ابوالقاسم رئوفیان دو چهره سیاسی اصولگرا به 6 سوال عیدانه خبرآنلاین پاسخ دادند.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید مهدی میرباقری استاد حوزه علمیه به مناسبت ماه مبارک رمضان در حسینیه آیت الله حق شناس به سخنرانی پرداخته و گفت: اگر خداوند متعال به انسان توفیق بدهد که اهل قرآن بشود امام سجاد (ع) فرمودند که به کسی روزی بالاتر از این داده نشده است. وی با بیان اینکه قرآن چراغ هدایت است، عنوان کرد: اگر کسی خداوند به او رزق قرآن بدهد و فکر کند...

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر سرتیپ دوم علی خلیل آبادی گفت: ارتش مظهر اقتدار و عظمت نظام اسلامی است و نقش راهبردی این نیروی خدوم و انقلابی در صیانت از آرمان‌های انقلاب، باید در جامعه برجسته شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو - سعید جلیلی: پس پایان انتخابات دوازدهمین دور همجلس شورای اسلامی در مرحله اول، حالا نوبت آن رسیده تا بیشتر نقش جریان دانشجویی و کنشگران این عرصه مورد تحلیل قرار بگیرد. به همین منظور میزگردی تحت عنوان «ما و مجلس آینده» در قسمت 42 برنامه شانزده آذر با حضور حمیدرضا معروفخانی (دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان) و حسین کنعانی مقدم (دبیرکل...

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

مرحوم آیت‌الله ناصری درمورد توسل به امام زمان (عج) می‌گوید: از توسل به امام زمان (عج) غافل نشوید و هیچ‌وقت نگویید من درب خانه امام را زدم اما پاسخی نگرفتم شاید حجاب بین شما و امام زیاد باشد و صدای شما به امام نرسیده باشد.

وب‌گاه عصر ایران

امام جمعه اهواز گفت: یکی از خط قرمزهای امام زمان (عج)، حجاب است. 30 گناه در کنار بی‌حجابی اتفاق می‌افتد، گفت: باید فرم خاص برای کارمندان ادارت تعیین شود و موظف هستند رعایت کنند.