جمعه 14 اردیبهشت 1403

امام زمان

امام زمان

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس تعریف می‌کند: «فرمانده اسرای عراقی دنبال فرمانده ما می‌گشت. می‌گفت: «موقع حمله فرمانده شما روی اسب نشسته بود و هر چه به او شلیک می‌کردیم، اثر نداشت!»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف 20 کیلوگرم تریاک از یک خودرو خبر داد و گفت: این محموله قاچاق از وسایل یک باند قاچاقچی که سعی داشتند در پوشش خانواده و در حال سفر خود را نشان دهند، کشف شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن بیادی و ابوالقاسم رئوفیان دو چهره سیاسی اصولگرا به 6 سوال عیدانه خبرآنلاین پاسخ دادند.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید مهدی میرباقری استاد حوزه علمیه به مناسبت ماه مبارک رمضان در حسینیه آیت الله حق شناس به سخنرانی پرداخته و گفت: اگر خداوند متعال به انسان توفیق بدهد که اهل قرآن بشود امام سجاد (ع) فرمودند که به کسی روزی بالاتر از این داده نشده است. وی با بیان اینکه قرآن چراغ هدایت است، عنوان کرد: اگر کسی خداوند به او رزق قرآن بدهد و فکر کند...

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر سرتیپ دوم علی خلیل آبادی گفت: ارتش مظهر اقتدار و عظمت نظام اسلامی است و نقش راهبردی این نیروی خدوم و انقلابی در صیانت از آرمان‌های انقلاب، باید در جامعه برجسته شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو - سعید جلیلی: پس پایان انتخابات دوازدهمین دور همجلس شورای اسلامی در مرحله اول، حالا نوبت آن رسیده تا بیشتر نقش جریان دانشجویی و کنشگران این عرصه مورد تحلیل قرار بگیرد. به همین منظور میزگردی تحت عنوان «ما و مجلس آینده» در قسمت 42 برنامه شانزده آذر با حضور حمیدرضا معروفخانی (دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان) و حسین کنعانی مقدم (دبیرکل...

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

مرحوم آیت‌الله ناصری درمورد توسل به امام زمان (عج) می‌گوید: از توسل به امام زمان (عج) غافل نشوید و هیچ‌وقت نگویید من درب خانه امام را زدم اما پاسخی نگرفتم شاید حجاب بین شما و امام زیاد باشد و صدای شما به امام نرسیده باشد.

وب‌گاه عصر ایران

امام جمعه اهواز گفت: یکی از خط قرمزهای امام زمان (عج)، حجاب است. 30 گناه در کنار بی‌حجابی اتفاق می‌افتد، گفت: باید فرم خاص برای کارمندان ادارت تعیین شود و موظف هستند رعایت کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

جایگاه مهمانان ویژه با حضور خانواده شهدا از نقاط مختلف کشور پر می‌شود. هر خانواده، عکس شهیدش را در آغوش گرفته است. با فاطمه قاسم‌پور وارد گفتگو می‌شوم. او و همسر شهیدش دهه هشتادی هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در پی مخالفت محمدرضا پهلوی با امام خمینی (ره) و سایر مراجع و علمای حوزه‌های علمیه و اصرار بر اجرای اصول انقلاب سفید، آیت‌الله العظمی سید روح‌الله موسوی خمینی در اعتراض به این اقدام در تاریخ 22 اسفند 1341 پیام کوتاهی از قم صادر کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

اما سیاسیون به چه کسانی عیدی می دهند و از چه کسانی عیدی می گیرند؟ به مسافرت می روند یا استراحت می کنند؟ پول عیدی می دهند یا هدیه؟ و.... خبرگزاری خبرآنلاین پاسخ به این سوالات را از 10 سیاستمدار جویا شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز پنج‌شنبه 2 فروردین 1403 ارائه شده است. در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز پنج‌شنبه 2 فروردین 1403 ارائه شده است. امروز پنج‌شنبه 2 فروردین / حمل 1403 برابر با 10 رمضان 1445 و 21 مارس 2024 است. روز پنجشنبه طبق روایات متعلق است به امام حسن عسکری علیه السلام. سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به ایشان هدیه کنیم تا ثواب...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، اولین ویژه برنامه «هنوز» در فصل اول با موضوع بررسی مناجات‌خوانی و تاریخچه آن در ماه رمضان از تلویزیون اینترنتی خبرگزاری دانشجو پخش شد. این برنامه که با اجرای سید علی حسنی و حضور میهمانانی از مناجات‌خوانان پخش می‌شود در اولین قسمت خود میزبان ماشاالله عابدی از مناجات‌خوانان قدیمی است. جایگاه مناجات‌خوانی از نگاه ماشاالله عابدی عابدی در مورد جایگاه دعا...