پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

امام زمان

امام زمان

وب‌گاه خبر آنلاین

حاجی صادقی گفت: ما از مسئولان می‌خواهیم به دستور اخیر مقام معظم رهبری با تمام وجود عمل کنند و سخن اختلافی نگویند و برای خدمت به مردم دست به دست هم دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وحید یامین پور دبیر شورای عالی نوجوانان و جوانان در این یادواره با اشاره به زندگی شهید نقوی اظهار داشت: شباهت‌های بسیاری بین ایشان و مردان بزرگ تاریخ اسلام و شهدای بزرگ پیدا کردم. یک جمله کلیدی در ادبیات و فرهنگ دفاع مقدس با صدای شهید آوینی ثبت شده و در گوش ما طنین دارد و آن این است که «شهادت هنر مردان خداست». وی افزود: برای درک این جمله نیاز داریم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده قرارگاه بقیه الله گفت: حضور آمران به معروف در ایستگاه مترو تئاترشهر متوقف نخواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت‌الله دوزدوزانی تبریزی گفت: با وجود این هجمه های بسیار دشمنان شیعه، این کم‌کاری از ماست و از عمل ما است که اینگونه مردم از ما دور شده اند، فرزندان شیعه ما از ما دور شده اند، به بی دینی و لائیکی و... کشیده شده اند. به راستی ما برای چه طلبه شده ایم؟!

وب‌گاه الف

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: ما از مسئولین می‌خواهیم به دستور اخیر مقام معظم رهبری با تمام وجود عمل کنند و سخن اختلافی نگویند و برای خدمت به مردم دست به دست هم دهند.

خبرگزاری تسنیم

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: ما از مسئولین می‌خواهیم به دستور اخیر مقام معظم رهبری با تمام وجود عمل کنند و سخن اختلافی نگویند و برای خدمت به مردم دست به دست هم دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خطیب نماز جمعه تهران اظهار داشت: در این چند ماه منتهی به انتخابات بمباران تبلیغاتی بود اما با این بمباران تبلیغاتی این میزان مشارکت قابل قبول است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیت الله خاتمی گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رأی با توجه به شرایط امروز کشور جهاد و بیعت با امام و شهدا بود.

وب‌گاه عصر ایران

با وجود این هجمه های بسیار دشمنان شیعه، این کم‌کاری از ماست و از عمل ما است که اینگونه مردم از ما دور شده اند، فرزندان شیعه ما از ما دور شده اند، به بی دینی و لائیکی و... کشیده شده اند. به راستی ما برای چه طلبه شده ایم؟! برای چه انقدر در دین زحمت می کشیم؟! حتما و تنها این زحمات برای خداست و نه برای غیر خدا، اما بدانید که ما سرباز امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سال جدید 1403 در روز چهارشنه اول فروردین و برابر ساعت 06:36:26 خواهد بود. سال جدید 1403 در روز چهارشنه اول فروردین و برابر ساعت 06:36:26 خواهد بود. سال جدید 1403 در روز چهارشنه اول فروردین و برابر ساعت 06:36:26 خواهد بود. همین تاریخ در تقویم میلادی به صورت 20 مارس 2024 و در تقویم شمسی برابر با 9 رمضان 1445 قمری است.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده فراجا گفت: اگر از شهدا اثر نگیریم در حقیقت به خودمان باختیم؛ همان طور که شهید باکری از امام حسین (ع) آموخت و وقتی برادرش به شهادت رسید چون نتوانست همه رزمندگان را برگرداند برادرش را هم تفاوت قائل نشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس ستادکل نیروهای مسلح اظهار داشت: فرماندهی انتظامی از ابتدای سال جاری تاکنون در مناسبت‌های مختلف از اربعین تا مراسم 22 بهمن و انتخابات با کار گسترده اطلاعاتی و حضور میدانی توانست از ماموریت‌های خود سربلند و باافتخار بیرون آید.

خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام موسوی مطلق می‌گوید: آیت‌الله امام کاشانی (ره) یکی از عاشقان و منتظران امام زمان ارواحنا فداه بود که عاطفه و عقلانیت را با هم نسبت به حضرت داشت. دیدن ایشان انسان را یاد امام زمان سلام الله علیه می‌انداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «عباس ایروانی» رئیس گروه قطعه سازی خودرو «عظام» و مجرم اقتصادی توسط وزارت اطلاعات دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام ادیانی گفت: تلاش برای توسعه و تعمیق فرهنگ دینی و قرآنی در نیروی انتظامی یک اصل و رویکرد اولویت دار است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای شهر تهران گفت: در سال جاری نیز برای حوزه حمل‌و‌نقل 10 هزار میلیارد تومان اضافه کردیم و این موضوع قدرت و توانی شد برای شهرداری که بتواند قرارداد 2000 دستگاه اتوبوس برقی را در چین منعقد کند.