پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

امام زمان

امام زمان

وب‌گاه خبر آنلاین

اسطوره فوتبال هلند که در ایران حضور دارد، امروز به مجتمع تخصصی حضرت مهدی (عج) رفت تا لحظاتی جالب را در عید نوروز در کنار بیماران این بیمارستان ثبت کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در سایه سارِ مهر و لطفِ بی‌پایان خداوند نوروز 1403 را گرامی می‌داریم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی پیام تبریکی برای سال نو منتشر کرد. متن پیام به شرح زیر است: نفسِ بادِ صبا مُشک‌فشان خواهد شد عالَمِ پیر دگرباره جوان خواهد شد (حافظ علیه الرحمه) در سایه سارِ مهر و لطفِ بی‌پایان خداوند بزرگ، با ایمان محکم به یاری و نصرت حتمی او بر مؤمنان و صالحان، و با یقین به تحقق وعده قطعی او...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی، استاد حوزه و دانشگاه به مناسبت ماه مبارک رمضان در حسینیه آیت الله گلپایگانی به سخنرانی پرداخته و گفت: سید رضی در خصوص حکمت 150 نهج‌البلاغه می‌فرماید اگر از نهج البلاغه و کلمات امیر مؤمنان امام علی (ع) هیچ چیزی نمانده بود جز همین کلام برای ما کافی بود. وی افزود: حکمت 150 نهج‌البلاغه 40 نباید دارد که مؤمن نباید این...

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس کمیته امنیت ستاد انتخابات جزئیات جنگ امنیتی، اطلاعاتی و سایبری دشمنان علیه ایران در انتخابات 1402 را تشریح کرد و گفت: داعش و ضد انقلاب نقشه های اطلاعاتی، امنیتی و سایبری برای ایجاد اخلال در انتخابات 1402 داشتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس ستاد امنیت انتخابات جزئیات جنگ امنیتی، اطلاعاتی و سایبری دشمنان علیه ایران در انتخابات 1402 را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به ماهنامه حقوق بشر آمریکایی که توسط سازمان جوانان حقوق بشر با تیم پژوهشی قوی شروع به فعالیت نموده، افزود: ماهنامه حقوق بشر آمریکایی حرکتی ارزشمند در مسیر جهاد تبیین است که امیدواریم شاهد ارتقاء روز افزون آن باشیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در لحظه تحویل سال قرائت بعضی از اذکار بسیار سفارش شده و مستحب می باشند و چنانچه آنها را به جا آورید گناهان 50 ساله تان بخشیده می شود. لحظه تحویل سال، لحظه ای است که طبیعت از نو زنده می شود و رستاخیری روی می‌دهد که ما هم باید مطابق با آن زندگی خود را نو کنیم و تحولی درونی و نو در خود ایجاد کنیم، دراین لحظه میتوانیم علاوه بر نو شدن درون مان، با دعاهایی از خداوند هم کمک بخواهیم تا سال...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اگر بخواهم مهم‌ترین ویژگی سال 1402 را بیان کنم، سپس نتیجه بگیرم که در سال 1403 چه اتفاقی یا تحولی باید روی دهد، در این صورت خواهم گفت که 1402، پایان یک رویا و خیال بود و 1403 فرصتی برای بیدار شدن و تغییر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

1402، پایان یک رویا و خیال بود و 1403 فرصتی برای بیدار شدن و تغییر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین از بازداشت دو نفر از کارمندان یکی از ادارات این شهرستان به علت رشوه گرفتن خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرهنگ مهدی امینی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از بازداشت 2 کارمند یکی از ادارات ورامین به اتهام اخذ رشوه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین از بازداشت دو نفر از کارمندان یکی از ادارات این شهرستان به اتهام اخذ رشوه خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین از بازداشت دو نفر از کارمندان یکی از ادارات این شهرستان به اتهام اخذ رشوه خبر داد. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین از بازداشت دو نفر از کارمندان یکی از ادارات این شهرستان به اتهام اخذ رشوه خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ مهدی امینی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از بازداشت 2 کارمند یکی از ادارات ورامین به اتهام اخذ رشوه...