جمعه 28 اردیبهشت 1403

امام زمان

امام زمان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز این توفیق الهی برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بنده حاصل شد که به محضر نائب حضرت امام زمان (عج) مشرف شویم و رهبر انقلاب اسلامی امروز با تفصل به سپاه یک نماد آشکار از رضایت معظم‌له از همه مجاهدت‌های سپاه به این نهاد اعطاء و ایشان یک نشان فتح را به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعطاء فرمودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت که امروز این توفیق الهی برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بنده حاصل شد که به محضر نائب حضرت امام زمان (عج) مشرف شویم و رهبر انقلاب اسلامی امروز با تفصل به سپاه یک نماد آشکار از رضایت معظم‌له از همه مجاهدت‌های سپاه به این نهاد اعطاء و ایشان یک نشان فتح را به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعطاء فرمودند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «عباس محمدحسنی» رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در آیین اختتامیه دوره‌های مهدویت و نهج‌البلاغه آجا که صبح امروز (یکشنبه) در ستاد فرماندهی نهاجا برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مهمانی خدا، اظهار داشت: همه جامعه اسلامی باید نسبت به حفظ حرمت ماه مبارک رمضان حساس باشند. حجت‌الاسلام محمدحسنی در ادامه با بیان اینکه امت اسلامی در آرزوی ظهور...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد: درباره بیماری تب برفکی طبق پیش بینی‌ها در بعضی از استان‌های شمال غربی طبق روال هر سال کانون‌هایی مشاهده شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور حکمی حجت الاسلام کمال خداداده را به سمت رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت منصوب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست روابط عمومی راه‌آهن گفت: برای اولین بار در تاریخ راه آهن، اشخاص و شرکت‌های رشوه دهنده از معامله با دستگاه‌های دولتی محروم شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سرپرست روابط عمومی راه‌آهن گفت: برای اولین بار در تاریخ راه آهن، اشخاص و شرکت‌های رشوه دهنده از معامله با دستگاه‌های دولتی محروم شدند.

خبرگزاری تسنیم

سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد: درباره بیماری تب برفکی طبق پیش بینی‌ها در بعضی از استان‌های شمال غربی طبق روال هرسال کانون‌هایی مشاهده شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس مذهبی گفت: سه ماه مبارک رجب، شعبان و رمضان را برای خود فرصت مغتنمی بدانیم تا برای شناخت سیره امامان معصوم (ع) یک گام برداریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادستان عمومی و انقلاب استان ایلام از کشف و ضبط 15 قبضه سلاح جنگی شامل 10 قبضه کلاشینکف، 1 قبضه سیمینوف و 4 قبضه شکاری از قاچاقچیان سلاح و مهمات در شهرستان دهلران خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دادستان عمومی و انقلاب استان ایلام از کشف و ضبط 15 قبضه سلاح جنگی از قاچاقچیان سلاح و مهمات در ایلام خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت اطلاعات اعلام کرد: بزرگترین شبکه سازمان یافته قمار و شرط‌بندی اینترنتی که توسط مبادی مستقر در خارج از کشور مدیریت و راهبری می‌شد پس از 14 ماه تحقیقات و رصدهای پیچیده اطلاعاتی و با مساعدت قوه قضاییه و بانک مرکزی شناسایی و منهدم شد. به گزارش عرشه آنلاین، وزارت اطلاعات روز شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی 14 ماه تحقیقات و رصدهای پیچیده اطلاعاتی و با مساعدت قوه قضاییه و بانک مرکزی،...

وب‌گاه مشرق نیوز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام از کشف و ضبط 15 قبضه سلاح جنگی از قاچاقچیان سلاح و مهمات در شهرستان دهلران خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت اطلاعات روز شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی 14 ماه تحقیقات و رصد‌های پیچیده اطلاعاتی و با مساعدت قوه قضاییه و بانک مرکزی، بزرگترین شبکه سازمان یافته قمار و شرط بندی اینترنتی که توسط مبادی مستقر در خارج از کشور مدیریت و راهبری می‌شد، شناسایی و منهدم شد. این اطلاعیه ادامه داد: این شبکه که توسط باند‌های مرموز مستقر در انگلستان تأسیس و هدایت...

وب‌گاه الف

وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از انهدام بزرگ‌ترین شبکه اخلالگر مالی و بنگاه‌های قمار آنلاین مرتبط با انگلستان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بنابر اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، بزرگترین شبکه قمار و شرط‌بندی اینترنتی که با انگلستان در ارتباط بوده است، پس از 14 ماه تحقیقات و رصدهای پیچیده اطلاعاتی و با مساعدت قوه قضاییه و بانک مرکزی شناسایی و منهدم شد.