جمعه 28 اردیبهشت 1403

امام زمان

امام زمان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرهنگ مهدی امینی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از بازداشت 2 کارمند یکی از ادارات ورامین به اتهام اخذ رشوه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین از بازداشت دو نفر از کارمندان یکی از ادارات این شهرستان به اتهام اخذ رشوه خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین از بازداشت دو نفر از کارمندان یکی از ادارات این شهرستان به اتهام اخذ رشوه خبر داد. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین از بازداشت دو نفر از کارمندان یکی از ادارات این شهرستان به اتهام اخذ رشوه خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ مهدی امینی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از بازداشت 2 کارمند یکی از ادارات ورامین به اتهام اخذ رشوه...

خبرگزاری تسنیم

جمعی از شاعران در نشست ادبی «به زودی در قدس» در اولین جمعه ماه مبارک رمضان با سروده‌های خود به استقبال روز قدس رفتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اعضای این خانواده که آثار شرم و خجالت در صورتشان هویداست در حضور خبرنگاران البرز ابعاد تکان دهنده ای از نقشه های شوم یک مرد لاقید و مطیع هوای نفس را افشا کردند که می تواند مایه عبرت خانواده ها و هشداری جدی برای مسئولان باشد. مرد به پهنای صورت اشک می ریزد، از دختر و همسر خود خجالت می کشد و کاری هم از او ساخته نیست. برای یک مرد سخت است که خود اعتراف کند به تجاوز یک غریبه به دخترش اما...

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه لرستان گفت: کمیته رصد و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی هم به وظیفه قانونی خودش عمل کند، کلیپ‌هایی در فضای مجازی پخش می‌شود، اینها بررسی شود، اگر صحیح هستند، کسانی که تخلف کرده‌اند در موردشان اقدام قانونی صورت گیرد، اگر صحیح نیستند، به افکار عمومی توضیح داده شود، سلامت انتخابات بحث مهمی است، هر کسی به‌اندازه یک رأی تخلف کرده باشد باید بر اساس قانون با او برخورد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران گفت: سال به اتمام می‌رسد، در پایان سال محاسبه سود و زیان است. روزهای آخر اسفند است. آن چیزی که بهاران ماست وجود نازنین امام زمان است و نکند ما از یاد ببریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جامعه روحانیت از پیش از انقلاب فعال بود اما برخی دنبال این هستند که روحانیون را پشت خود قرار دهند اما جایگاه روحانیون واسطه بین مردم و رهبری است.

خبرگزاری تسنیم

مراسم دعا و استغاثه به امام زمان علیه‌السلام در جمعه آخر سال به منظور تعجیل در امر فرج فردا 25 اسفند در سراسر کشور و در گلزار شهدای تهران برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این بخش از مطالب درباره تقویم نجومی همسران امروز پنجشنبه 24 اسفند 1402 + آداب 24 بیست و چهارم اسفند 1402 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید. در این بخش از مطالب درباره تقویم نجومی همسران امروز پنجشنبه 24 اسفند 1402 + آداب 24 بیست و چهارم اسفند 1402 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید. تقویم نجومی همسران امروز پنجشنبه 24 اسفند 1402

خبرگزاری تسنیم

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ایران گفت: برای افتتاح پروژه‌های امروز مسکن مهر پردیس 1900 میلیارد تومان از محل منابع صندوق ملی مسکن تخصیص یافته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

در قبال انتخابات اخیر و برای مردم؛ هیچ اهمیتی ندارد که موضع امثال عبدا... مهتدی و چپ‌های تحریمی در قبال انتخابات چیست!

خبرگزاری تسنیم

بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران طی بیانیه‌ای ضمن اعلام حمایت قاطع از ریاست این دانشگاه اعلام کرد که گرفتار حاشیه سازی عده‌ای قلیل که دانشگاه را جولانگاه منافع شخصی و گروهی خود نموده‌اند، نخواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بنده دستم نه با خون آلوده است، نه با پول. اگر با پول بود حتما جناب دادستان اطلاع دارند و اگر با خون آلوده بود که گفته می‌شد و مطرح می‌گردید... آیا من نمی‌توانستم در شانزه‌لیزه و یا در خیابان‌های نیویورک قدم بزنم؟! پس چرا توی مملکتم هستم؟.. دستم به مال آلوده نیست بروید ببینید. نخست‌وزیر بودم اما زندگی کوچکی داشتم... از مال دنیا هم چیزی ندارم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

استاد حوزه و دانشگاه گفت: بنظرم اگر الان ابوجهل بود، کلی طرفدار پیدا می‌کرد. کلی پیام‌ها و صفحاتش لایک می‌خورد. او نمونه آدم‌های باهوش مقابل پیغمبر (ص) است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور فرماندهی معظم کل قوا در امور ارتش با صدور پیامی، دریافت نشان فتح را به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش تبریک گفت.