پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

امام زمان

امام زمان

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال حافظ آنلاین با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند. فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد. انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن فال حافظ...

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت الله جوادی آملی با اشاره به امکانات کشور تأکید کرد: وجود اینقدر گرانی درست نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، با موج حمایتی از سوی طیف های سیاسی مختلف روبرو شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام خمینی در تاریخ 23 فروردین 1358، 10 روز قبل از صدور فرمان تاسیس سپاه پاسداران در جمع اعضای سپاه پاسداران شرق تهران، گفتند: شما پاسداران انقلاب اسلامی به اسلام حق پیدا کردید. شما مثل سربازان صدر اسلام که با جان و دل و با عشق و علاقه به اسلام خدمت کردند، به اسلام خدمت کردید و می‌کنید.

وب‌گاه عصر ایران

مردم می‌گویند شما که به نام دین بر این کشور حکومت می‌کنید اگر بی‌عدالتی، تبعیض، مماشات با مفسدان، نادیده گرفتن اهانت به پیامبر و امیرالمؤمنین در موارد خاص، تکریم کسانی که تخلفشان در جابجائی اموال و زمین و باغ کاملاً محرز و دروغ بستنشان به امام زمان کاملاً مستند است، خواست دین است ما را با چنین دینی نسبتی نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

مسئولان دولت و نظام برای اجرای حکم شرعی و قانونی حجاب نمی‌توانند با توسل به روش‌هائی از قبیل گشت ارشاد و بگیر و ببندهای معمول موفق شوند.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان: با گزارش سربازان گمنام امام زمان (عج) پیرامون کشف محموله کود‌های شیمیایی از یک انبار، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

وب‌گاه الف

صفحه اینستاگرام بی‌بی‌سی فارسی در پستی از مخاطبان خود خواسته بود به ترس از حمله اسراییل اعتراف کنند اما نگاهی به نظرات این پست نشان می‌دهد هشتگ نگرانی به یک پروژه شکست‌خورده تبدیل شده است.

وب‌گاه فرارو

داستان شهره موسوی در فضای فوتبال ایران از آن دست روایت‌های دوست‌داشتنی است که آغازی شیرین، ولی پایانی تلخ داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حضرت علی علیه‌السلام در حدیثی به منتظران امام زمان (عج) فرموده‌اند که در انتظار فرج باشید و از رحمت خداوند متعال نا‌امید نشوید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت که در جریان اجرای طرح موفق نور که به همت عزیزان نیروی انتظامی درحال اجراست، یک عده افراد ناآگاه و مغرض برای اینکه اسلام را بکوبند، می گویند این حرکت یک برخورد زورمندانه است و اینطور جلوه می دهند که بنای نیروی انتظامی بر برخورد و مقابله است؛ نخیر اینطور نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حاج‌علی‌اکبری اظهار داشت: باید دقت شود که عملیات وعده صادق، در واقع عملیات و جهادِ مردم بود؛ ملت ما در این زمینه عمل کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه مشهد با بیان اینکه طرح نور، تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت کسانی است که بی حجابی دارند، بیان کرد: در یک محاسبه‌ای که اخیراً انجام شده معلوم است که درصد افراد بی حجابی که اصرار بر تخطی از قانون دارند، بخش بسیار محدود و اندکی از جمعیت افراد بی حجاب است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز جمعه 31 فروردین 1403 ارائه شده است. در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز جمعه 31 فروردین 1403 ارائه شده است. امروز پنج شنبه 30 فروردین / حمل 1403 برابر با 9 شوال 1445 و18 آوریل 2024 است. روز پنجشنبه طبق روایات متعلق است به امام حسن عسکری علیه السلام. سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز پنج شنبه 30 فروردین 1403 ارائه شده است. در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز پنج شنبه 30 فروردین 1403 ارائه شده است. امروز پنج شنبه 30 فروردین / حمل 1403 برابر با 9 شوال 1445 و18 آوریل 2024 است. روز پنجشنبه طبق روایات متعلق است به امام حسن عسکری علیه السلام. سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به ایشان هدیه کنیم تا...