شنبه 31 شهریور 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران در نشست نحوه اجرای دستورالعمل اتقان و ارزیابی آرا قضائی و استفاده و بهره‌برداری از سامانه «تناد» ضمن تبریک و تسلیت شهادت «سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی» از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه اظهار کرد: رژیم صهیونیستی تحت حمایت دولت آمریکا با به شهادت رساندن سردار شهید سید رضی موسوی بار دیگر نشان داد...

خبرگزاری تسنیم

قدرت ایمان، اخلاق پسندیده، پاکدامنی، بزرگ منشی، بصیرت، علم و سخندانی حضرت ام البنین (س) به اندازه‌ای بود که به عنوان یکی از بانوان بزرگ و عالم زمان خود شناخته شدند و لیاقت همسری امام علی (ع) را به دست آوردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نقل است که سیزدهم جمادی الثانی سالروز وفات حضرت ام‌البنین سلام الله علیها است. حضرت فاطمه بنت حِزام مشهور به ام‌البنین از همسران حضرت امام امیرالمومنین علی (ع) و مادر ابوالفضل العباس (ع)، عبدالله، جعفر و عثمان بود که هر چهار تن در روز عاشورا به شهادت رسیدند. پیشینه و اصالت خانوادگی، شاخص مهمی در برقراری پیوندها و رابطه‌ها در میان افراد است؛ به دلیل...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کسانی که بلیط خود را در روزهای یکم تا سی‌ام دی ماه به صورت اینترنتی خریداری می‌کنند، می‌توانند در قرعه‌کشی جایزه بزرگ سرزمین موج های آبی مشهد شرکت کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «شبهات زن در نهج البلاغه و پاسخ به آنها» دوشنبه (چهارم دی 1402) با حضور سید عطااله افتخاری و فاطمه احمدی در حوزه علمیه حضرت خدیجه کبری (س) نقد و بررسی شد. در این نشست فاطمه احمدی درباره شیوه گردآوری مباحث و نگارش کتاب گفت: این کتاب حاصل مطالعه دو ساله گروه محققان حول شبهات مطرح شده درباره زنان در نهج‌البلاغه است که پاییز سال گذشته منتشر شد...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دو کتاب از جدیدترین آثار استاد مجتبی ملک‌زاده به نام‌های آیین سطر و کتابِ آیینه توسط نشر هنر ماه نو، منتشر و به متقاضیان مخصوصا" هنرجویان خط شکسته عرضه شد. براساس این گزارش، کتاب آیین سطر حاوی 78 قطعه خوش نویسی در قالب سطر در 84 صفحه و با قطع بیاضی و جلد سخت است. کتاب آینه هم شامل 65 قطعه خوشنویسی از آثار نقل‌نویسی استاد مجتبی ملک زاده بوده که در...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: توصیه می‌شود راکبین موتورسیکلت از تردد داخل تونل‌ها خودداری کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: توصیه می شود راکبین موتورسیکلت از تردد داخل تونل‌ها خودداری کنند.

خبرگزاری دانشجو

ابوالفضل دربانی، دبیر شورای هماهنگی ترافیک استان تهران با تشریح وضعیت جاده‌ها در استان تهران، گفت: در نیمه نخست سال 763 نفر جان خود را از دست دادند که 1.3 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: به تصریح قرآن کریم روز ولادت حضرت عیسی (ع) روز مبارکی است. در کنار منزلت والای حضرت مسیح، کارکردهای بنیادین فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و.... در بزرگداشت حضرت عیسی (ع) متصور است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وب‌گاه ورزش سه

غلامحسین پیروانی یکی از پیشکسوت های تاریخ فوتبال ایران نسبت به فرهنگ ورزشی در کشورمان صحبت کرد.

خبرگزاری تسنیم

حجت الاسلام فرحزاد با تأکید بر اینکه هیچ ویروسی خطرناک‌تر از تکبر، خودخواهی نیست، گفت: تکبر و غرور به قدری خطرناک است که امام علی (ع) می‌فرماید: گناهی که تو را اندوهگین کند، نزد خدا بهتر از کار نیکی است که به خودپسندی گرفتارت کند.