یک‌شنبه 1 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه خبر آنلاین

دوازدهمین و آخرین مجلد از مجموعه ی کتاب های یاس نگار - امام رئوف تحت عنوان: امیرِ مهر (برگزیده ی آثار هنری درباره ی امیرمؤمنان علیه السلام) عصر روز آدینه 14 مهرماه 1402 در موزه ی هنرهای دینی امام علی علیه السلام با حضور گسترده ی هنرمندان تجسمی رونمایی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ رابعه جوانبخت درباره علت تصادفات رخ داده برای موتورسیکلت سواران گفت: بررسی آمار مرگ موتورسیکلت سواران در نیمه اول سال‌جاری در معابر پایتخت نشان می‌دهد که 50 درصد از تصادفات فوتی شهر تهران متأسفانه به موتورسیکلت سواران اختصاص دارد که عدد بالایی است. اگر بخواهیم به صورت دقیق‌تر این تصادفات را بررسی کنیم، می‌بینیم که 44 درصد از این تصادفات به...

وب‌گاه مشرق نیوز

ریشه بحران در فلسطین اشغالی، ادامه جنایت‌ها و اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی است و ملت فلسطین حق دارد برای دفاع از خود با اشغالگران مبارزه کند. جهان دیگر غروب اسرائیل را باور کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از یادگار و جانبازان از میدان امام رضا (ع) دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هم‌زمان با سفر هیأت دولت به استان فارس، وزیر بهداشت به شهرستان داراب سفر کرد. امروز هفت پروژه درمانی با حضور وزیر بهداشت و درمان، در روستا‌های شهرستان داراب به بهره‌برداری رسید. مرکز جامع سلامت در روستا‌های قلعه بیابان، دولت آباد، محمدآباد، مروارید، تل بارگاه، پایگاه سلامت الزهرا و خانه پزشک تیزآب از پروژه‌هایی است که در سفر عین اللهی به این شهرستان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رهبر معظم انقلاب در دو سخنرانی مهم اخیر با تشریح مسائل فلسطین و تحولات رخ داده در آن طی هشتاد سال گذشته، بر این نکته صحه گذاشتند که مقاومت فلسطین در حال حاضر به نقطه‌ای رسیده است که شکستی غیرقابل ترمیم را به رژیم اشغالگر قدس وارد نموده است. ایشان در دانشگاه افسری امام علی علیه‌السلام فرمودند: «در این قضیه‌ی پانزدهم مهر به این طرف، رژیم غاصب صهیونیستی،...

وب‌گاه مشرق نیوز

عملیات طوفان الاقصی که رهبر معظم انقلاب آنرا زلزله ویرانگر نامیده اند توانسته است بعضی از سازه‌های اصلی حاکمیت رژیم غاصب را ویران کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مردم ایران اسلامی یکپارچه بعد از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی محکومیت جنایات اسرائیل و شکرانه پیروزی مبارزان فلسطین در دفاع از مردم مظلوم غزه به پا خواستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

خطیب جمعه تهران با اشاره به اینکه آنچه جبهه مقاومت انجام داد، از نظر حقوقی یک دفاع مشروع است، گفت: به فلسطینیان مظلوم می‌گویم وعده خدا را باور کنید، شما می‌مانید و صهیونیست‌ها می‌روند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خطیب این هفته نمازجمعه تهران گفت: ملت بزرگ ایران همچنانکه بر اساس مبانی اعتقادی خود 44 سال است که در صحنه حمایت از مظلومان فلسطین حضور دارد، به دنیا می‌گوئیم که به فضل خداوند تا آزادی قدس شریف و بازگشت فلسطینیان مظلوم به خانه‌هایشان، با شعار «هر فلسطینی، یک رأی» ایران اسلامی در صحنه حمایت از این مظلومان باقی خواهد ماند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: خطیب این هفته نمازجمعه تهران گفت: ملت بزرگ ایران همچنانکه بر اساس مبانی اعتقادی خود 44 سال است که در صحنه حمایت از مظلومان فلسطین حضور دارد، به دنیا می‌گوئیم که به فضل خداوند تا آزادی قدس شریف و بازگشت فلسطینیان مظلوم به خانه‌هایشان، با شعار «هر فلسطینی، یک رأی» ایران اسلامی در صحنه حمایت از این مظلومان باقی خواهد ماند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خطیب نماز جمعه تهران گفت: به فضل خدا غزه آباد خواهد شد و صهیونیست‌ها قبل از 25 سالِ وعده شده از سوی رهبر انقلاب از بین خواهند رفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خطیب نماز جمعه تهران گفت: هشدار می دهم که اگر محاصره و جنایت علیه فلسطینیان متوقف نشود قطعا سیلی مجدد و سخت از مقاومت خواهند خورد.