یک‌شنبه 1 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه خبر آنلاین

سایت رهبر انقلاب پوستری با عنوان «در انتظار طوفان» منتشر کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا صبح امروز در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، این نیروها را دژ امنیت، عزت، و هویت ملی خواندند و با اشاره به شکست «غیرقابل ترمیم» رژیم صهیونیستی در حماسه اخیر جوانان فلسطینی، تأکید کردند: عامل ایجاد این طوفان ویرانگر، ظلم و جنایت و درنده‌خویی مداوم رژیم غاصب جعلی در حق ملت فلسطین بوده است و این رژیم...

وب‌گاه 55 آنلاین

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به شکست «غیرقابل ترمیم» رژیم صهیونیستی در حماسه اخیر جوانان فلسطینی، تأکید کردند: عامل ایجاد این طوفان ویرانگر، ظلم و جنایت و درنده‌خویی مداوم رژیم غاصب جعلی در حق ملت فلسطین بوده است و این رژیم نمی‌تواند با دروغگویی و مظلوم‌نمایی، چهره هیولایی و دیوسیرت خود را در حمله به غزه و قتل عام مردم آن پنهان کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رهبر انقلاب تاکید کردند: عزم جوانان شجاع فلسطینی، عزم از جان‌گذشتگان فلسطینی با این جنایت ها استوارتر می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر انقلاب بیان کردند: اقدام شجاعانه و در عین حال فداکارانه‌ی فلسطینی‌ها پاسخ به جنایت دشمن غاصب بود که سالها ادامه داشت و در ماه‌های اخیر شدت آن افزایش پیدا کرده بود. مقصر هم دولت کنونی حاکم بر رژیم غاصب صهیونیستی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور حضرت آیت‌الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا در دانشگاه امام علی (علیه‌السلام) برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رهبر انقلاب در دانشگاه افسری امام علی علیه‌السلام فرمودند: این بلا را عملکرد خود صهیونسیت‌ها بر سرشان آورد. وقتی که ظلم و جنایت از حد گذشت و درنده‌خویی به نهایت رسید باید منظر طوفان بود. شما با ملت فلسطین چه کردید؟ اقدام شجاعانه و در عین حال فداکارانه فلسطینی‌ها پاسخ به جنایت دشمن غاصب بود که سال‌ها ادامه داشت و در ماه‌های اخیر شدت آن افزایش یافته بود. منبع: ایرنا

وب‌گاه خبر آنلاین

رهبر انقلاب در دانشگاه افسری امام علی علیه‌السلام فرمودند: این زلزله ویرانگر توانسته است برخی از سازه‌های اصلی حاکمیت رژیم غاصب را ویران کند که تجدید بنای آن سازه‌ها به این آسانی امکانپذیر نیست. منبع: ایرنا

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از حضور رهبر انقلاب در دانشگاه افسری امام علی علیه السلام را مشاهده می کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رهبرمعظم انقلاب ساعتی پیش درمراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، در دانشگاه افسری امام علی (ع) حضور یافتند رهبرمعظم انقلاب ساعتی پیش درمراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، در دانشگاه افسری امام علی (ع) حضور یافتند رهبر انقلاب: حامیان رژیم صهیونیستی وبرخی ازافراد این رژیم غاصب یاوه‌گویی‌هایی دراین دو سه روز کرده‌اند از جمله...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر انقلاب در دانشگاه افسری امام علی علیه‌السلام فرمودند: زلزله ویرانگر 15 مهر یک شکست اطلاعاتی و نظامی غیرقابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رهبر انقلاب در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان نیروهای مسلح فرمودند: زلزله ویرانگر 15 مهر یک شکست اطلاعاتی و نظامی غیر قابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رهبر انقلاب در در دانشگاه افسری امام علی (ع) حضور یافتند رهبر انقلاب در در دانشگاه افسری امام علی (ع) حضور یافتند رهبر انقلاب ساعتی پیش در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، در دانشگاه افسری امام علی حضور یافتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده کل قوا گفتند: رژیم غاصب صهیونیستی از 15 مهر به این طرف هم از لحاظ نظامی هم از لحاظ اطلاعاتی یک شکست غیرقابل‌ترمیم خورده است.

وب‌گاه الف

مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور حضرت آیت‌الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا در دانشگاه امام علی (علیه‌السلام) برگزار شد.