یک‌شنبه 1 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه گسترش

رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، حضور یافتند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ساعتی پیش در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، در دانشگاه افسری امام علی علیه‌السلام حضور یافتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان نیروهای مسلح با حضور فرمانده کل قوا برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رهبر انقلاب در دانشکاه افسری امام علی علیه السلام حضور یافتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، حضور یافتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رهبر معظم انقلاب اسلامی ساعتی پیش در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، در دانشگاه افسری امام علی علیه‌السلام حضور یافتند.

خبرگزاری تسنیم

رهبر معظم انقلاب اسلامی ساعتی پیش در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، در دانشگاه افسری امام علی علیه‌السلام حضور یافتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ساعتی پیش در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیرو‌های مسلح، در دانشگاه افسری امام علی علیه‌السلام حضور یافتند. بخشی از سخنان گهربار فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت الله خامنه‌ای حفظه الله تعالی به شرح زیر است: زلزله ویرانگر 15 مهر یک شکست اطلاعاتی و نظامی غیرقابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی...

وب‌گاه خبر آنلاین

مردم‌سالاری دینی یعنی خواست اکثریت. یعنی آوردن اکثریت پای کار نظام و انقلاب، همه طرفداران نظام و انقلاب باید تلاش کنیم و کارآمدی نظام و زیبایی‌های انقلاب را به رخ بکشیم و همه شهروندانی که به هر دلیلی قهر کرده‌اند، دلخوری دارند یا نگران هستند را به میدان بیاوریم، همراه و امیدوار کنیم. تحول انقلابی؛ یعنی همه ملت را پای کار انقلاب بیاوریم و همه با هم، با وحدت همه جانبه به سمت تحول مطلوب...

وب‌گاه مشرق نیوز

وقتی مطلبی در فضای مجازی می‌گذاشتیم، خیلی‌ها پیام می‌دادند. هنوز هم آن موج آرام نشده است. خیلی‌ها با پدر عباس تماس می‌گیرند و از تأثیرات شهادت عباس بر خودشان می‌گویند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: به همت مجمع جهانی اهل بیت (ع)، کتاب "فروغ ولایت" اثر آیت‌الله سبحانی به زبان فرانسوی ترجمه و منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس بررسی‌های این گروه علمی ترس عامل اصلی این موضوع است به این دلیل که زمان احساس خطر ناخودآگاه ترس به فرد حاکم می‌شود. 60 ثانیه قبل از مرگ چه اتفاقاتی برای فرد می‌افتد؟ براساس بررسی‌های این گروه علمی ترس عامل اصلی این موضوع است به این دلیل که زمان احساس خطر ناخودآگاه ترس به فرد حاکم می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: ضعف حمل و نقل عمومی در معابر شهر کاملا مشهود است و جای دارد نسبت به افزایش این ناوگان اقدام شود.

وب‌گاه فرارو

شهردار تهران با اشاره به نقش پروژه در صرفه جویی سوخت در تهران گفت: تهران روزانه 13 میلیون لیتر مصرف سوخت دارد که 1 میلیون آن با این پروژه‌ها صرفه جویی می‌شود. ما توانستیم مسیر خدمت را بدون توجه به موانع و با تکیه بر ایمان الهی و تشخیص کارشناسی دقیق دنبال کنیم. شورای ششم و مدیریت شهری برگرفته از آن مسیری را دنبال کرده است که تهران چهره جدیدی بر خود بگیرد.