یک‌شنبه 1 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی پرتغالی سپاهان به همراه مدیرعامل باشگاه سپاهان ظهر امروز از بازار قدیم اصفهان و برخی آثار تاریخی این شهر بازدید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: دین و آیینی که بزرگترین ادعایش این است که بزرگرترین هدفش رساندن انسانها به خداوند و تحقق فضایل و مکارم اخلاقی است نمیتواند دستورات و فرامین خود را به زور به مردم تحمیل کند چون در این صورت به هدف خودش نخواهد رسید و این یک تناقض است که بخواهد مردم را به زور به بهشت ببرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عملیات بی‌نظیر طوفان‌الاقصی در حکم یک ضربه کاری بر پیکره پروژه عادی‌سازی روابط با اسرائیل بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

در روزهای اخیر برخی جریان‌های سیاسی هم راه با معاندین نسبت به کمک‌های معنوی ایران به فلسطین واکنش نشان می‌دهند و این سوال را دارند که چرا جمهوری اسلامی مردم ایران از مردم فلسطین حمایت می‌کند؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

از نسخه دست‌نویس شکسته نستعلیق با کتابت قلی‌پور در سالن اجتماعات موزه ملی قرآن کریم رونمایی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: فرمانده کل ارتش گفت: امنیت امروز کشور، استقلال، تمامیت ارضی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون تلاش‌های رزمندگان دفاع مقدس است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار منطقه 14 از اجرای طرح ایمن‌سازی محور‌ها و معابر با نصب سرعت‌کاه در نقاط اصلی و پرتردد این منطقه خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری ایسنا بخش هایی از واکنش مقامات ارشد ایران به حمله حماس به اسرائیل را منتشر کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حساب توییتر Khamenei.ir در اقدامی بی‌سابقه توئیتی به زبان عبری منتشر کرد. حساب توییتر Khamenei.ir در اقدامی بی‌سابقه توئیتی به زبان عبری منتشر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، رهبر انقلاب همچنین در بیانات روز سه شنبه خود در دانشگاه افسری امام علی علیه السلام، عملیات طوفان الاقصی را به مثابه یک زلزله ویرانگر و یک شکست اطلاعاتی و نظامی غیرقابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی دانستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش با حضور در منزل امیر سرتیپ دوم جانباز «پرویز صادقی» از این پیشکسوت و فرمانده توپخانه ارتش در دوران دفاع مقدس عیادت کرد. فرمانده کل ارتش در این دیدار با اشاره به مجاهدت‌های فرماندهان پیشکسوت دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: امنیت امروز کشور، استقلال، تمامیت ارضی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون تلاش‌ها...

وب‌گاه عصر ایران

رهبر انقلاب همچنین در بیانات روز سه شنبه خود در دانشگاه افسری امام علی علیه السلام، عملیات طوفان الاقصی را به مثابه یک زلزله ویرانگر و یک شکست اطلاعاتی و نظامی غیرقابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی دانستند

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا عکسی از رهبر انقلاب در میان فرماندهان ارشد نظامی کشور منتشر کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران توضیحاتی را درباره ترافیک امروز تهران ارائه کرد.