یک‌شنبه 1 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فخری خوروش هنرپیشه سرشناس سینمای ایران در سن 94 سالگی درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خاتمی اظهار کرد: بدانند که اگر شیطنت کنند مشت بر دهانشان خواهد خورد، آنچنان که در پاییز سال گذشته شیطنت کردند و بر دهانشان کوبیده شد. این نظام الهی است و این کشور هم الهی است، این کشور خانه امام حسین است. از همین الان حال و هوای اربعین در کشور دیده می‌شود.

وب‌گاه گسترش

امام جمعه تهران گفت: اکنون نزدیک به 49 هزار نفر در پیش ثبت نام انتخابات مجلس ثبت نام کردند. این حضور وضعیت با انگیزه بودن و با نشاط بودن مردم را نشان می‌دهد. ثبت نام اصلی انتخابات 27 مهر آغاز می‌شود. قطعا همه این افراد نیز قبول نمی‌شوند، تعدادی از این آنها نیز ممکن است شرایط لازم را نداشته باشند اما نفس این حضور ستودنی و قابل تجلیل است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فخری خوروش هنرپیشه سرشناس سینمای ایران در سن 94 سالگی و درحالی که از سال 1385 به آمریکا مهاجرت کرده بود، دور از سرزمین مادری در 21 خرداد درگذشت.

خبرگزاری تسنیم

حسین (ع) مظلوم است ولی حسین (ع) ذلیل نیست. زینب (س) مظلوم است ولی مظلوم نیست. ما وقتی از زینب صحبت می‌کنیم فقط از مصیبت‌ها می گوییم ولی عرب وقتی از زینب صحبت می‌کند می‌گوید زینب دختر علی بن ابی طالب، عجب زن عاقلی بود!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایشگاه‌هایی همچون «بازخوانی دوباره شهر»، «منظره مشهود»، «هزار توی فر وجود» و «دنیای من» پایان مردادماه میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی هستند.

خبرگزاری تسنیم

امیرالمؤمنین فرمودند: علم بالاتر از مال است، چون مال رهزن است اما علم رهزن نیست، بلکه بخشی از راه را طی کردن است. علم چراغ است و چراغ برای دیدن صراط است. انسان با چراغ به مقصد نمی‌رسد بلکه با طی صراط است که به مقصد می‌رسد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر در آئین بدرقه کاروان امداد و نجات برای اربعین حسینی (ع) اظهارداشت: تا نجف هر 100 کیلومتر و در مسیر نجف تا کربلا هر 70 عمود، یک پایگاه سلامت امداد نجات مستقر است. وی با اشاره به اینکه هلال احمر در مرز‌های غربی کشور حضور دارد، گفت: در کشور عراق خدمات سلامت و امداد و نجات با تمام توان انجام می‌شود. کویوند بیان...

خبرگزاری مهر

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در مسیر نجف تا کربلا هر 70 عمود یک پایگاه سلامت مستقر است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمعیت هلال‌احمر از راه‌اندازی پایگاه‌های امداد و نجات در مسیر پیاده‌روی اربعین خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: نمایشگاه‌هایی همچون «بازخوانی دوباره شهر»، «منظره مشهود»، «هزار توی فر وجود» و «دنیای من» پایان مردادماه در گالری‌ها و نگارخانه‌های پایتخت میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی هستند.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «کربلا به گواه امام سجاد و امام باقر (ع)» اثر مجتبی فرجی در 328 صفحه به همت مؤسسه بوستان کتاب به چاپ رسید.