یک‌شنبه 1 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طاهری گفت: قطعاً فیلمبرداری فصل حجاز «سلمان فارسی» در ایران خواهد بود؛ مگر اینکه بنا به ضرورت بخواهیم قسمت کوچکی را خارج از ایران ضبط کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خطیب جمعه این هفته اصفهان گفت: آیت‌الله رئیسی وارد آفریقای جنوبی شده و بریکس را امضا کردند. این توافق کمتر از پیمان شانگ‌های نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه موقت اصفهان در خطبه های امروز نماز جمعه به عضویت ایران در بریکس واکنش نشان داد گفت: عضویت ایران در بریکس کمتر از پیمان شانگ‌های نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی حسن زاده فرمانده بسیج شهرداری تهران ضمن اعلام این خبر گفت: ازماه‌ها قبل، برنامه‌ریزی در راستای آماده سازی موکب که هر ساله میزبان صد‌ها هزار زائر در مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا است آغاز شده و بیش از 300 نفر از خادمان در حال آماده‌سازی زیرساخت‌ها و مقدمات موکب هستند. او افزود: ارائه خدمات در موکب هم در بخش خواهران و هم در بخش برادران بوده و...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایشگاه‌هایی همچون «روایت رهایی»، «کارتون آب»، «رویداد عهد» و «روضه شهیدان» شهریورماه در گالری‌ها و نگارخانه‌های پایتخت میزبان علاقه‌مندان هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارگران فروشگاه رفاه نسبت به تعدیل فراوان و تاخیر در پرداخت حقوق‌ها معترض هستند اما با این شرایط شاهد پرداخت اضافه‌کاری 100 میلیونی به جناب مدیرعامل هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در نخستین پنجشنبه شهریور 1402 و در دومین روز از این ماه، طرح فوریتی نگهداشت شهر با ارائه خدمات مختلف در محلات منتخب نواحی چهارگانه اجرایی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: نمایشگاه‌هایی همچون «خاطرات کشدار»، «منطق الطیر»، «طلا بر مس»، «غار»، «هیجان خط و نقطه» و «سوگواره» شهریورماه در گالری‌ها و نگارخانه‌های پایتخت افتتاح می‌شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سلمان فارسی شخصی است که عقل سلیم به خود اجازه نخواهد داد که مانندی برای این حقیقت تاریخ، تصور کند. به مین دلیل است که بعضی او را افسانه، اسطوره، و یا دارای شخصیتی پیچیده خوانده‌اند و البته الگویی شایسته برای ایرانیان می‌دانند. از این روست که میرباقری سازنده «سلمان فارسی» هم بر این باور است که سلمان در مسیر حرکتش به لحاظ شخصیتی شبیه به یکی از پیامبران اولوالعزم مثل موسی،...

وب‌گاه عصر ایران

اولین ضرورت "نظم و استقرار" است، دوم توسعه، سوم دموکراسی، چهارم عدالت. هر کسی این‌ها را جابجا کند، قصدش یا فروریختن نظام اجتماعی ایران است یا اینکه نمی‌داند چه می‌کند. جمهوری اسلامی الان استقرار پیدا کرده. باید برود دنبال توسعه. نتیجه توسعه می‌شود دموکراسی، نتیجه دموکراسی هم می‌شود عدالت.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: مراسم اهدای لوح، نشان و خنجر منقش به نشان تکاور به قهرمان مدافع حرم حضرت شاه‌چراغ (ع) با حضور فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس و فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع) نزاجا برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مراسم اهدای لوح، نشان و خنجر منقش به نشان تکاور به قهرمان مدافع حرم حضرت شاه‌چراغ (ع) با حضور فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس و فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع) نزاجا برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رادیو صبا به مناسبت روز بزرگداشت سلمان فارسی ویژه برنامه مستند «ماجرای سلیمان فارسی» را راهی آنتن می‌کند.