یک‌شنبه 1 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری مهر

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه آئین پیاده روی اربعین یک سفر معنوی است، گفت: زائران عزیز نباید این گردهمایی بزرگ را به چشم یک سفر توریستی ببینند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران حضور دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام کاظم رنجبر محمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ستاد توسعه و بازسازی عتبات همزمان با افزایش حرکت هموطنان عزیز به سمت مرز‌ها برای تشرف به عتبات، رعایت 10 نکته مهم را برای برپایی هرچه باشکوه‌تر پیاده روی اربعین حسینی به زائران و خادمان موکب‌ها توصیه کرد. وی احترام به میزبان را اولین نکته مهم در سفر به زیارت اربیعن برشمرد و گفت: میزبانان...

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد جوان بعد از طلاق زن دومش برای ازدواج مجدد با همسر اولش دچار اختلاف شد و او را به قتل رساند.

خبرگزاری مهر

ساق پا و ران می‌شکستند. فلج می‌کردند. چشم در می‌آوردند. با مشت و لگد با کابل یا سیم خاردار به صورت اسرا حمله‌ور می‌شدند و می‌زدند. شکنجه روحی هم می‌دادند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: بزرگراه آزادگان و آبشناسان خلوت و شیخ فضل الله نوری، شهید همت پر حجم هستند.

خبرگزاری مهر

رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه شهید همت، شیخ فضل الله نوری، نواب، امام علی (ع)، همت و خیابان آزادی از سنگین‌ترین بزرگراه‌ها و معابر صبحگاهی پایتخت است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سریالی که فارغ از چگونگی ساخت آن، جزو برجسته‌ترین تولیدات استراتژیک صنعت فیلم و سریال کشور محسوب می‌شود و به لحاظ موضوعی، نقش مهمی در روایت اسلام از زبان ایرانیان خواهد داشت.

وب‌گاه 55 آنلاین

حدیث فولادوند از طایفه شناخته شده فولادوند و بازیگر معروف را بیشتر بشناسید. حدیث فولادوند علاوه بر آثار درخشانش در شب های مافیا نیز بسیار درخشید. در ادامه بیشتر با حدیث فولادوند آشنا شوید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: هر زمانی قدرت انقلابیون و مومنان به خدا جهان‌گیر می‌شود، توطئه دشمن توهین به قرآن کریم است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور با آیت‌الله مکارم شیرازی، از مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی رباط کریم با اعلام اینکه از ابتدای سال تاکنون 10 پرونده قتل در این شهرستان داشتیم گفت: خوشبختانه باتلاش کارآگاهان جنایی همه‌ی پرونده ها منتهی به کشف شده و در سطح غرب استان تهران رتبه نخست کشف پرونده های قتل را به خود اختصاص داده است