یک‌شنبه 1 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه مشرق نیوز

پسر جوانی که با شلیک گلوله ناپدری‌اش را به قتل رسانده بود بزودی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: ساعت 23 ششم آذر سال 1401 خبر وقوع یک تصادف منجر به جرح در اتوبان امام علی (ع) به اورژانس تهران اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

حضور شمر بن ذی‌الجوشن در سپاه امام حسن (ع) به قصد ایجاد تشتت در لشکر آن حضرت و ایجاد زمینه شهادت ایشان و سپس شهادت امام حسین (ع) بود. بنابراین جای تعجب ندارد که شخصیت فرصت‌طلب و رذلی چون او قاتل حضرت سیدالشهدا (ع) باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین (ع) و ماه محرم الحرام به معرفی نمایشگاه‌هایی که آثار عاشورایی را به نمایش گذاشته‌اند پرداخته‌ایم.

وب‌گاه فرارو

کارت بلیت‌ها یا کارت‌های شارژی از جمله پرکاربردترین روش‌های پرداخت هزینه در خطوط مترو تهران بوده و تهیه از این کارت‌ها را به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که به طور مداوم از مترو استفاده می‌کنند. برای تهیه این کارت‌ها نیازی به ارائه مدارک خاصی ندارید و چند نفر می‌توانند از یک کارت برای سوارشدن به مترو استفاده کنند. ظاهر این کارت‌ها کاملاً مشابه کارت‌های بانکی بوده، اما اطلاعاتی از فرد مصرف‌کننده...

وب‌گاه مشرق نیوز

مهدی رسولی مداح سرشناس کشورمان با حضور در گرجستان برای شیعیان این کشور مرثیه‌خوانی می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

خبرگزاری تسنیم

رئیس رسانه ملی به همراه قائم‌مقام امور فرهنگی صداوسیما از لوکیشن سریال «سلمان فارسی» بازدید و با داود میرباقری گفتگو کردند؛ قرار است در چند روز آینده تصویربرداری آغاز شود.

وب‌گاه عصر ایران

«رویای سرزمین مادری»، «من بامدادم» عکس‌هایی از چهره احمد شاملو (الف. بامداد) شاعر و نویسنده فقید، «چنگ»، «نجوای نمناک»، «خال و خط شکسته»، «اقلیم هنر» و «برگی از مرداد» از جمله نمایشگاه‌هایی هستند که 20 مردادماه در نگارخانه‌ها و گالری‌های شهر تهران افتتاح می‌شوند.

وب‌گاه عصر ایران

حدود یک سال از درگذشت ناگهانی امین تارخ می‌گذرد و اگر او هنوز در میان ما بود، فردا 20 مردادماه باید تولد هفتاد سالگی‌اش را جشن می‌گرفت ولی حالا که نیست، شبی را یاداوری می‌کنیم که جمعی از همکاران و دوستانش به بهانه تولد او دور هم جمع شدند.

خبرگزاری تسنیم

برخی از افرادی که مقابل امام حسین (ع) قد علم کرده و آن حضرت را به شهادت رساندند، قبلاً خود را جزء یاران پیامبر (ص) و امام علی (ع) معرفی کرده بودند. یکی از آنها شمر بود که در جنگ صفین نیز در سپاه مولای متقیان جنگید و مجروح شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: همزمان با افتتاح نمایشگاه‌هایی همچون «رویای سرزمین مادری»، «چنگ»، «نجوای نمناک» و «اقلیم هنر» نمایشگاه‌هایی نیز به مناسبت ماه محرم در بعضی از نگارخانه‌ها برپا هستند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: امین تارخ که بسیاری از سینماگران او را افتخار بازیگری می‌دانستند، زندگی را دو سوال و دو معما، بین تولد و مرگ توصیف می‌کرد.