یک‌شنبه 1 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با احداث ایستگاه BRT فدک در منطقه8، محدوده این منطقه در بزرگراه امام علی (ع) با نصب 600 متر گاردریل و تجهیزات ترافیکی ایمن شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ویژه برنامه «شبیه نور» شامل اجرای 20 مجلس تعزیه با تلفیقی از تصاویر ویدئویی از روز سه‌شنبه 17 مرداد در پردیس تئاتر تهران روی صحنه می‌رود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ویژه برنامه «شبیه نور» در فضای اختصاصی اجرا‌های محیطی پردیس تئاتر تهران به مدت 20 شب از 17 مردادماه با 20 مجلس تعزیه روی صحنه می‌رود. تعزیه «شبیه نور» در فضایی ویژه به کمک تصاویر ویدئویی و فضاسازی‌های محیطی در شکلی متفاوت و جدید اجرا می‌شود. در طول این 20 شب 20 مجلس شبیه‌خوانی اجرا می‌شود که عبارتند از: سه...

خبرگزاری تسنیم

بسیاری از زائران پیاده‌روی خود را از شانزدهم صفریعنی 11 شهریور آغاز می‌کنند، اما مسیر این مراسم باشکوه از اول ماه صفر (27 مرداد) پذیرای دلدادگان حسینی است.

خبرگزاری تسنیم

پژوهشگر ادبیات پایداری می‌گوید: موضوع مدافعان حرم هنوز که هنوز است جدی گرفته نشده و ما دچار معضل پنهان کردن، پوشاندن یا غفلت در این حوزه هستیم.

وب‌گاه 55 آنلاین

اگر می‌خواهید بدانید فرشتگان برای زندگی شما چه پیامی دارند، فال فرشتگان امروز یکشنبه 15 مرداد1402 روزانه متولدین هر ماه را از دست ندهید.

خبرگزاری دانشجو

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه نواب و ورودی داخل تونل توحید دارای ترافیک نیمه سنگین است.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه نواب و ورودی داخل تونل توحید دارای ترافیک نیمه سنگین است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: توقف در حاشیه بزرگراه‌ها ممنوع است.

خبرگزاری تسنیم

تعداد زیادی از فرزندان و نوادگان پیامبر (ص) در کربلا حضور داشتند که یا به شهادت رسیدند و یا به اسارت گرفته شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمدرضا باهنر، رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه قصد ثبت‌نام برای انتخابات ندارم، گفت: داوطلبان هم برای به دست آوردن دو تا سه رأی حلال، وعده‌های بیخود ندهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

«مبلغ» نوشت - «اخیرا یکی از افراد صاحب تریبون در پاسخ به سوال یکی از اصحاب رسانه که مطرح کرد: به نظر شما، امام خمینی و رهبران انقلاب ایران تا چه حد در پیاده کردن اهداف خود موفق بوده اند؟ پاسخ داد: من سوال را به شما برمی‌گردانم و می‌پرسم: اصولا پیامبران و پیامبر اسلام تا چه پایه موفق بوده‌اند؟!». نباید تردید کرد دفاع‌هایی این چنین، هرگز منتقدِ به وضعیت موجود در جمهوری اسلامی ایران را...

خبرگزاری مهر

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یکی از نکات مهم در مبارزه با فساد گرفتار نشدن در تله توجیه‌گری به دلیل حمایت از انقلاب اسلامی و مقهور نشدن در فضای رسانه‌ای دشمنان عنوان کرد.