یک‌شنبه 1 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه عصر ایران

خطاب به کسانی که این گونه چکشی و قهرآمیز و غیر نبوی و غیر علوی با مردم و خطاهای احتمالی شان مواجهه می کنند باید به تصریح بگوییم: اسم این کار شما، هر چه باشد، دفاع از دین و شریعت و ارزش ها و حجاب نیست؛ پراکندن هر چه بیشتر بذرهای عصبانیت و نارضایتی عمومی است. اگر دل تان به کسب و کار مردم و اشتغال جوانان و نان شب سرپرستان خانواده ها نمی سوزد، لااقل به حال جمهوری اسلامی بسوزد که با این...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سلام بر مولاحسین و سلام بر سوگواران گرامی حسین علیه‌السلام. سخن گفتن در چنین مناسبت‌هایی سخت‌تر از هر زمان دیگری است. درباره عاشورای 61 هجری، من هم با گذشت 61 سال از عمرم هر سال در این ایام از عاشورا می‌شنوم اما انگار هیچ‌وقت تکراری و کهنه‌شدنی نیست.

خبرگزاری دانشجو

پژوهشگر و نویسنده انقلاب اسلامی از اینکه وظیفه داریم عقل عملی انسان انقلاب اسلامی را در کنار عقل نظری آن تقویت کنیم از مقاومت این انسان در مقابل طاغوت های مختلف گفت و تأکید کرد: اینکه صرفا یک عده بگویند ما انقلابی و عدالتخواه هستیم کافی نیست باید چهارچوبی را رعایت کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

این روزها حواشی بر سر برنامه شبکه نمایش خانگی «مهلا» بالا گرفته ساترا یک‌بار اعلام می‌کند که این برنامه مجوز ندارد و بار دیگر حرف خودش را رد می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، ترافیک را در بزرگراه نواب و تونل توحید سنگین اعلام کرد و گفت: بزرگراه‌های تهران کرج و برعکس، همت، حکیم، هاشمی رفسنجانی، یادگار، سلیمانی، بابایی، امام علی (ع)، باقری، زین‌الدین، اشرفی و چمران دارای ترافیک روان هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در حال حاضر محدوده بزرگراه نواب و ورودی تونل توحید دارای ترافیک سنگین است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز دوشنبه نهم مرداد ماه نشان از معابر و بزرگراه‌هایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال افزایش تصادفات بخاطر افزایش سرعت‌ها توسط برخی از رانندگان دارد. سرهنگ شریفی گفت: بزرگراه‌های تهران - کرج و بالعکس، همت، حکیم، هاشمی، یادگار، سلیمانی،...

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در حال حاضر محدوده بزرگراه نواب و ورودی تونل توحید دارای ترافیک سنگین است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: مسوولان امروز ما و از جمله جناب آقای علم الهدی، شدیداً نیازمند بازخوانی آن نامه تاریخی و مقایسه گفتار و رفتار خود با محتوای آن هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

امام زین‌العابدین (ع) برای دشمنان اسلام از هزاران شمشیر ترسناک‌تر بود و خواب راحت را از چشمان آنان ربوده بود زیرا بقای اسلام به بقای اندیشه‌ها و ارزش‌هایش بستگی داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ مرضیه عابدی پژوهشگر حوزه زنان گفت: باید پذیرفت درطی این سال‌ها سیاست‌ها و عملکرد حاکمیت چه در ابعاد کلان و چه خرد برای ترویج حجاب در سطح جامعه به اندازه کافی اثرگذار نبوده و باعث دل زدگی خیل عظیمی از زنان چه قشر موافق حجاب و چه مخالفان، از این مقوله اجتماعی مهم و تاثیر گذار شده است. به نظر میرسد نگاه حاکمیت به مسئله حجاب نیازمند یک بازنگری اساسی...