دوشنبه 2 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی آتش نشانی در مورد حادثه تصادف یک دستگاه اتوبوس در مسیر جنوب به شمال تهران - قم گفت: در ساعت 5:28 دقیقه صبح امروز جمعه وقوع حادثه ای در جنوب به شمال تهران - قم یک کیلومترمانده به عوارضی به سازمان آتش نشانی اعلام شد که بر همین اساس دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گالری‌های پایتخت در روز‌های گرم تابستان با برگزاری نمایشگاه‌هایی پذیرای علاقه‌مندان هنر تجسمی هستند.

خبرگزاری تسنیم

حجت الاسلام مروی در یادداشتی به اهمیت حجرالاسود و رکن یمانی پرداخته و بر اساس سلوک اهل بیت اهمیت این دو مکان را هنگام طواف توضیح داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از تصادف مرگبار موتورسیکلت در بزرگراه امام علی (ع) خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر مسابقات قرآن کریم جمعیت هلال احمر از شرکت بیش از 8 هزار شرکت کننده در مسابقات کشوری خبر داد که در 12 رشته به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از تصادف مرگبار موتورسیکلت در بزرگراه امام علی (ع) خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از تصادف مرگبار موتورسیکلت در بزرگراه امام علی (ع) خبر داد.

خبرگزاری مهر

اصفهان - معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: خط اتوبوس گردشگری با سرفاصله 60 دقیقه‌ای از ساعت 6 صبح تا 20 شب در روزهای جمعه خدمت‌رسانی می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

امام علی (ع) می‌فرماید: خداوند کعبه را در یکی از ناهموارترین نقطه‌های زمین قرار داد و اگر می‌خواست می‌توانست در یکی از نقاط پر باغ و درخت قرار دهد؛ اما آن وقت، دیگر امتحان و آزمایش و تحمل مشقت در کار نبود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران گفت: صبح امروز یک موتورسوار به دلیل برخورد با کامیون فوت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

«این نکته‌ای بود که امام متوجه آن شد و فهمید آن کسی که موج انقلاب را درست می‌کند و جوانان را به میدان می‌آورد شریعتی است. کل شاگردان درجه یک امام مثل آقای مطهری، آقای بهشتی، آقای خامنه‌ای و آقای مفتح که همه آنها اندیشمند جدی و اسلام شناس‌تر از شریعتی هم هستند، هیچ کدام از آنها حتی با هم در دهه 50 نصف شریعتی طرفدار ندارند. امام این را فهمید برای همین هیچ وقت راجع‌به شریعتی حرف نزد. او...

خبرگزاری مهر

شهرکرد_ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حال طراحی سامانه‌هایی در وزارت کار هستیم که در دوردست‌ترین مناطق کشور هم بتوانیم تعداد افراد بیکار را شناسایی کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس‌جمهور گفت: همه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها مسؤولیت دارند امر ازدواج را در عمل تشویق کنند و بانک‌ها نیز به موقع وام ازدواج جوانان را پرداخت کنند و با تأخیر مواجه نشود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی‌ها نشان می‌دهد که این روزها قیمت مسکن متغیر است و این باعث شده تا نمایندگان طرح شکایت مستأجر از مالک را تصویب کنند حال باید دید آیا مالکان زیر بار این طرح می‌روند یا خیر.

خبرگزاری مهر

در هفته‌ای که گذشت قیمت مسکن رونده کاهشی داشت.