دوشنبه 2 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از افزایش 20 درصدی حمل بار دریایی در بهار امسال خبر داد و گفت: درآمدهای کشتیرانی در سال گذشته رکورد زد.

خبرگزاری تسنیم

«زیر نگاه ماه» روایتی عاشقانه از زندگی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) است که به قلم محمدرضا دربندی از سوی انتشارات نیستان منتشر شده است.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«جشن هلهله فرشته‌ها» به مناسبت اول ذی‌الحجه سالروز ازدواج حضرت امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سخنران بعثه مقام معظم رهبری در مراسم سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) گفت: زوج‌ها در زندگی گذشت داشته باشند و کم و کاستی‌های زندگی را مهم نشمارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، زائران ایرانی با پخش شیرینی و شکلات فرارسیدن این روز فرخنده را جشن گرفتند و به یکدیگر تبریک گفتند. در این آیین ها، روحانیون کاروان‌ها در سخنانی به بیان احادیثی از امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) پرداختند و گوشه‌هایی از سیره اهل بیت را به عنوان بهترین الگو برای سبک زندگی اسلامی برای زائران تشریح کردند. در مراسمی که...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر گفت: معرفت‌شناسی انقلاب یعنی مرور و شناخت ریشه‌ها، اندیشه‌ها، باور‌ها و عوامل تأثیرگذاری که انقلاب اسلامی را ایجاد کرده است و امروز اگر بخواهیم تحولی ایجاد شود، این «تحول» باید مبتنی بر پایه آن معرفت‌شناسی باشد وگرنه اگر تحولی هم انجام شود، تحولِ مطلوبِ انقلاب اسلامی نیست. پنجمین نشست از دهمین دوره کرسی‌های...

خبرگزاری مهر

همزمان با فرارسیدن اول ماه ذی الحجه سالروز ازدواج امیر مومنان و فاطمه زهرا، آیین های جشن و سرور در هتل های محل اقامت زایران ایرانی در مکه مکرمه برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 30 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: فرارسیدن عید نورانی سالروز ازدواج امام علی (ع) و بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) را به همه مردم عزیز ایران به خصوص عروس و داماد‌های جوان تبریک می‌گویم. وی بیان کرد: مجلس یازدهم با تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نشان داد که منافع...

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم با تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تلاش کرد تا منافع خانواده را محور قانون‌گذاری فرهنگی قرار دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس گفت: ذی الحجه ماه ولایت است چراکه در روز غدیر دین اسلام کامل شده و نعمت خداوند بر انسان تمام می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری تسنیم

همزمان با شب شهادت امام جواد (ع) ویژه برنامه در سوگ جوان‌ترین امام شیعیان جهان در ده‌زیار روستای تعزیه کرمان برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

حجت الاسلام مهاجرنیا گفت: معرفت‌شناسی انقلاب یعنی مرور و شناخت ریشه‌ها، اندیشه‌ها، باورها و عوامل تأثیرگذاری که انقلاب اسلامی را ایجاد کرده است.