دوشنبه 2 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه مشرق نیوز

نمازجمعه این هفته تهران (9 تیرماه) در مصلی امام خمینی (ره)، به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری برگزار خواهد شد.

خبرگزاری مهر

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران اعام کرد: هم‌زمان با عید سعید قربان در 16 قربانگاه، ذبح شرعی قربانی برای رفاه مردم نیکوکار تهران انجام می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

حجت الاسلام والمسلمین برهانی با بیان اینکه در سال 61 هجری همه مناسک حج را می روند ولی به امام معرفت ندارند و جان امام و امنیت وی را به خطر می اندازند تأکید کرد: حج بدون معرفت و شناخت نسبت به امام کامل نمی‌شود.

خبرگزاری تسنیم

ویژه برنامه‌هایی در روز عید سعید قربان از شبکه‌های تلویزیونی روی آنتن می‌رود.

خبرگزاری تسنیم

هر چه از سردشت و بشاگرد دیدیم همه عشق حضور است وشعور انقلابی مردم و حضور جهادگرانی که به فرمان رهبرشان در بیانیه گام دوم انقلاب، لبیک گفتند که فرمود "کشور نیازمند مدیریت جهادی است."

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پایگاه‌های کمیته امداد استان تهران در 16 قربانگاه آماده دریافت نذورات نیکوکاران است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش میدانی «جهان بانو» روایتی از زنان تاریخ ساز از زمان حضرت حوا تا به امروز است که در آن بازیگرانی جوان نقش‌های این بانوان را برعهده دارند. مهسا بایرامی که ایفاگر نقش حضرت هاجر (س) در این نمایش است، درباره سابقه بازیگری خود گفت: تا امروز در پروژه‌های مختلفی مثل تئاتر و فیلم کوتاه حضور داشته ام و مجری‌گری در تلویزیون را هم تجربه کرده ام....

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس ستاد دهه امامت و ولایت از برپایی میهمانی 10 کیلومتری تهران و استقرار بیش از دو هزار موکب در جمعه آینده، عید غدیر خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت از برپایی میهمانی 10 کیلومتری تهران از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی با استقرار بیش از دو هزار موکب در جمعه آینده، عید غدیر خبر داد.

خبرگزاری مهر

مدیرکل سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت وزارت بهداشت، ضمن تاکید بر مشارکت خیرین فرا استانی، از تاسیس مجمع خیرین خوابگاه ساز و راه اندازی نهضت خوابگاه سازی در سطح کشور، خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با جمع آوری خودرو‌های سد معبر سیار، ترافیک در سه منطقه 8 روان شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به عید بزرگ قربان به خبرنگار فارس گفت: به منظور برگزاری هرچه بهتر مراسم قربانی در روز عرفه و عید سعید قربان، تمامی ظرفیت این سازمان را به کار گرفته‌ایم تا شهروندان با آرامش و اطمینان خاطر، نسبت به ادای نذورات خود در این ایام اقدام کنند. وی با تأکید بر اینکه عرضه بهداشتی دام در 17...