دوشنبه 2 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست سازمان دامپزشکی کشور توصیه کرد: به منظور رعایت نکات بهداشتی و پیشگیری از هر نوع بیماری های مشترک انسان و دام، هموطنان لاشه گوشت دام عید قربان را پس از 24 ساعت با قراردادن در یخچال استفاده کنند.

خبرگزاری تسنیم

مریم عرفانیان نویسنده کتاب «شیشه‌های ترک خورده» می‌گوید این اثر داستان خانواده‌ای است که 8 پسر و 2 دامادش به جبهه رفته و از این نظر رکوردداراند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خطیب نماز عید قربان گفت: این روزها در فضای مجازی مشاهده کردم که برخی از بی‌حجاب‌ها به افراد با حجاب متعرض می‌شوند و بی‌حجاب‌ها افراد با حجاب را کتک می‌زنند. به مسئولان محترم با صراحت می‌گویم، این موضوع قابل تحمل نیست که در نظام جمهوری اسلامی افراد باحجاب به همراه فرزندانشان کتک بخورند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خطیب نماز عید قربان در تهران گفت: ما در رابطه با بی‌حجابی هیچ حرفی بهتر از فرمایش مقام معظم رهبری نداریم که فرمودند؛ بی‌حجابی هم حرام شرعی است و هم حرام سیاسی.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مسابقه بزرگ استعدادیابی ویژه اعیاد غدیرخم و مباهله به همت مؤسسه فرهنگی مذهبی حضرت قاسم بن الحسن علیه‌السلام برگزار می‌شود. فراخوان این مسابقه با موضوع ولایت مولا امیرالمؤمنین علی علیه السلام، غدیر، مباهله، فضائل پنج تن آل عبا علیهم السلام امروز منتشر شد. رشته‌های مسابقه بزرگ استعدادیابی برای علاقه‌مندان به ارائه آثار آیینی به شرح ذیل است: شعرخوانی:...

وب‌گاه عصر ایران

مسابقه بزرگ استعدادیابی برای علاقمندان ارائه آثار آیینی ویژه اعیاد غدیرخم و مباهله به همت موسسه فرهنگی مذهبی حضرت قاسم بن الحسن علیه السلام برگزار می شود.

وب‌گاه عصر ایران

خطیب نماز عید قربان: این روز‌ها در فضای مجازی مشاهده کردم که برخی از بی‌حجاب‌ها به افراد با حجاب‌ها متعرض می‌شوند و بی‌حجاب‌ها افراد با حجاب را کتک می‌زنند. به مسئولان محترم با صراحت می‌گویم، این موضوع قابل تحمل نیست که در نظام جمهوری اسلامی افراد باحجاب به همراه فرزندانشان کتک بخورند.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - نماز عید سعید قربان صبح امروز پنجشنبه با حضور مسئولان، شهروندان ری و زائران حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در مصلی امام علی این آستان مقدس اقامه شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سیداحمد خاتمی در خطبه‌های نماز عید قربان که صبح امروز (پنجشنبه 8 تیرماه) در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: خودم و شما خوبان را به نگهداشتن حریم برای خداوند توصیه می‌کنم، کلامی که زینت بخش سخن برجا دارنده نعمت‌هاست. تقوا در مضامین اخلاقی دین مثل خون جاری در پیکره دین است. وی افزود: در همه عرصه‌ها تقوا مطرح است و در حقیقت درس اخلاق دائم است....

وب‌گاه مشرق نیوز

امام جمعه موقت تهران گفت: تقوا در مضامین اخلاقی دین مثل خون جاری در پیکره دین است.

وب‌گاه مشرق نیوز

اعمال مخصوص شب و روز عید سعید قربان، فضیلت ها، آداب، نماز، دعای ندبه و تکبیرات به همراه ترجمه و متن همزمان با دهم ذی الحجه در این مطلب آماده شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت‌الاسلام حاج علی اکبری در مصلی تهران اقامه می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمازجمعه این هفته تهران (9 تیرماه) در مصلی امام خمینی (ره)، به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری برگزار خواهد شد.